خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

خرید دسته لوپ

فلزیاب ها دستگاه های الکترونیکی با تکنولوژی و کارایی متفاوت که هر یک به روشی خاصی قادر به کشف فلزات دفن شده در زیر زمین و دیواره ها هستند. فلزیاب ها کاربرد های زیادی دارند، برای مثال در فرودگاه ها به عنوان گیت امنیتی یا بازرسی بدنی، در سازمان های نظامی برای کشف مین و سلاح، در صنایع و کارخانجات. برای جلوگیری از ورود تکه های فلز به داخل بسته بندی محصولات از آن ها استفاده می شود.

 

خرید دسته لوپ 09014444903
خرید دسته لوپ
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

اجزای تشکیل دهنده یک فلزیاب:

فلزیاب ها نیز مانند هر دستگاه دیگری از بخش های مختلفی تشکیل شده است. که هر یک وظیفه خاصی را بر عهده دارد و معمولا نبود. یا نقص در یکی از اجزاء باعث اختلال در کار با آن می شود. پس با توجه به ویژگی های محیطی که در آن در حال کاوش هستید می توانید کویل یا لوپ مناسب خود را انتخاب کنید. لوپ فلزیاب پالسی در مقایسه با دیگر فلزیاب ها دارای پیچیدگی بیشتری بوده و ساخت آنها حتما باید توسط کارشناسان و متخصصان انجام شود. زیرا عملکرد آنها مستقیما بر روی عمق نفوذ دستگاه و دقت و حساسیت آن تاثیر میگذارد. حتما لوپ فلزیاب خود را از شرکت های معتبر خریداری کنید، تا از صدمات احتمالی به دستگاهتان جلوگیری شود.

 

به صورت کلی اجزای تشکیل دهنده آن شامل موارد زیر است:

  • دستگیره تعادل:  قطعه ای می باشد که باعث ایجاد تعادل هنگام کار با دستگاه می شود.
  • جعبه کنترل: یا جعبه مادر که به نوعی مرکز کنترل سیستم شما می باشد و شامل، مدار و قطعات، باتری، بلندگو و ریز پردازنده ها است.
  • دسته(میله): میله ای به طول تقریبا ۱ متر که تمام متعلقات دستگاه مانند جعبه کنترل، دستگیره تعادل و لوپ بر روی آن سوار می شود.
  • لوپ یا کویل: یکی از بخش های کاربردی مهم یک فلزیاب می باشد، که وظیفه ارسال و دریافت سینگال و تشخیص هدف را برعهده دارد.

 

خرید دسته لوپ 09014444903
خرید دسته لوپ
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

دسته فلزیاب

دسته فلزیاب باید دارای ویژگی های مخصوص به خهود باشد. اولین ویژگی مهم وزن آن است. وزن دسته باید تا حد امکان کم باشد ولی این کم بودن وزن نباید باعث شود که استحکام آن نادیده انگاشته شود. استحکام در کنار وزن سبک میتواند ایده آل ترین ترکیب برای دسته فلزیاب باشد. از دیگر ویژگی ها میتوان به طول قابل تنظیم و نوع طراحی آن اشاره کرد. طول دسته باید با اندازه کافی بلند باشد. تا هر اپراتوری بتواند با آن کار کند و همچنین قابل جمع شدن و تنظیم باشد تا بتوان آن را به راحتی حمل کرد.

طراحی دسته باید ارگونومیک باشد و دارای انحناهای استاندارد در قسمت انتحای دسته باشد. لوپ های تولیدی در شرکت ما دارای بالاترین استاندارد های روز جهان بوده. این لوپ ها با اکثر دستگاه های داخل ایران سازگاری کامل داشته و در سایز های مختلف نیز تولید می شوند. کویل های کوچک حساسیت بیشتری به اشیا کوچک دارند و تشخیص و عملکرد بهتری را در خاک های آلوده دارند.

 

خرید دسته لوپ 09014444903
خرید دسته لوپ
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

خرید لوپ و دسته فلزیاب

در پست های پیشین در مورد لوپ فلزیاب و روش های ساخت لوپ فلزیاب مفصل توضیح داده ایم. ساخت کویل یک امر تخصصی بوده و صرفا با نگاه کردن چند ویدئو و آموزش در اینترنت نمیتوان به این کار مبادرت کرد و لوپ هایی که تولید می شوند دارای راندمان پایین و خطای بالایی است.  اگر قصد خرید لوپ و دسته را دارید می توانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و با اعلام مدل فلزیاب خود دسته و لوپ استاندارد و مناسب آن را در هر کجای ایران در ۲۴ ساعت تحویل بگیرید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خرید فلزیاب در نوین فلزیاب 09014444903

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما