خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

تست فلزیاب سیمپلکس

فلزیاب سیمپلکس (Simplex) یک دستگاه فلزیاب است که توسط شرکت “نوکتا” (Nokta) ساخته شده است. این فلزیاب بوقی (نقطه زن) با قابلیت‌هایی مانند شناسایی فلزات، تشخیص عمق فلزات، تعیین نوع فلزات و حالت آب‌گیری ضد آب، به عنوان یک دستگاه جستجوی فلزات مورد استفاده قرار می‌گیرد. فلزیاب سیمپلکس دارای صفحه نمایش بزرگی است که اطلاعاتی مانند نوع فلز، عمق فلز، شدت سیگنال فلز، حالت آب‌گیری و وضعیت باتری را نمایش می‌دهد. همچنین این دستگاه دارای حسگر کوچکی است که به کاربر کمک می‌کند تا از فلزات مورد نظر به خوبی پیدا کند. نقطه زن سیمپلکس با وزن سبکی که دارد، برای استفاده در جستجوی فلزات در سطوح خاکی و زیر آب مناسب است و می‌تواند در فعالیت‌هایی مانند کشف گنجینه‌ها، جستجوی سکه‌های گمشده و جستجوی طلا مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه فلزیاب به دلیل داشتن قابلیت شناسایی و کاوش انواع فلزات ارزشمند در بین افراد بسیار محبوب می باشد. کاوشگران و اپراتوران با استفاده از دستگاه فلزیاب می‌توانند فلزات قیمتی همچون طلا، نقره، برنج و انواعی از جواهرات را کاوش کند. در این مقاله قصد داریم در رابطه با بهترین و جدیدترین فلزیاب موجود در بازار توضیحاتی شرح دهیم. فلزیاب سیمپلکس محصول قدرتمند شرکت نوکتا ماکرو واقع در کشور ترکیه می باشد. که با توجه به امکانات فوق العاده منحصر به فرد یکی از بهترین گزینه‌ها برای جستجوی فلزات در زمین است.

 

تست فلزیاب سیمپلکس
تست فلزیاب سیمپلکس
09014444903

تنظیمات فلزیاب سیمپلکس

با توجه به این تنظیمات، کاربران می‌توانند تا تنظیمات دستگاه را برای شرایط جستجوی خود بهینه کنند و بهترین عملکرد را از فلزیاب سیمپلکس به دست آورند. همچنین، برای کسب اطلاعات بیشتر و دستیابی به نتایج بهتر، می‌توان از کتابچه راهنمای دستگاه و همچنین دوره‌های آموزشی برای استفاده بهینه از فلزیاب سیمپلکس استفاده کرد. تنظیمات فلزیاب سیمپلکس شامل تنظیمات مختلفی است که برای جستجوی فلزات مختلف می‌تواند تغییر کند. در ادامه به شرح تنظیمات اصلی فلزیاب سیمپلکس پرداخته می‌شود:

  • حالت جستجو: دارای حالت‌های جستجوی مختلفی است که به کاربر اجازه می‌دهد تا نوع فلزی که می‌خواهد جستجو کند را انتخاب کند. این حالت‌ها شامل حالت جستجوی همه فلزات، فلزات غیرقابل تشخیص، فلزات آهنی، فلزات طلا می‌شود.
  • حساسیت: حساسیت دستگاه قابل تنظیم است و به کاربر این امکان را می‌دهد تا حساسیت دستگاه را بر اساس شرایط جستجو، تنظیم کند. در مناطق با خاک‌های مرطوب و با انواع فلزات متفاوت، تنظیم حساسیت دستگاه به موفقیت جستجو کمک می‌کند.
  • عمق کاوش: قابلیت تنظیم عمق جستجو را دارد. برای جستجو در عمق‌های کمتر، این تنظیم را بر روی عمق کوتاه تنظیم کنید و برای جستجو در عمق‌های بیشتر، تنظیم را بر روی عمق بلند قرار دهید.
  • حالت آبگیری: با حالت آبگیری استاندارد و حالت آبگیری عمیق، قابل تنظیم است. حالت آبگیری عمیق، برای جستجوی فلزات در آبهای عمیق و تیره مناسب است.
  • حالت صدا: دارای حالت صدایی است که به کاربر اجازه می‌دهد تا بر اساس نوع فلزی که جستجو می‌کند، صدایی را شنیده و شناسایی کند.

 

تست فلزیاب سیمپلکس
تست فلزیاب سیمپلکس
09014444903

 

معایب فلزیاب سیمپلکس

همانطور که هر دستگاهی دارای مزایا و معایبی است، فلزیاب سیمپلکس نیز دارای برخی معایب است. قبل از خرید فلزیاب سیمپلکس و استفاده از آن، باید مزایا و معایب آن را با دقت بررسی کنید و بر اساس نیاز و شرایط جستجویی خود، تصمیم گیری کنید. که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • محدودیت در عمق جستجو: عمق جستجوی فلزیاب سیمپلکس به دلیل وزن سبک و ابعاد کوچک آن، محدود است و در عمق‌های بالایی به خوبی کارایی ندارد.
  • عدم شناسایی دقیق فلزات: در بعضی مواقع، فلزیاب سیمپلکس نتوانسته است فلزات را با دقت شناسایی کند و این می‌تواند به دلیل تنظیمات نادرست دستگاه، نوع خاک یا سایر شرایط جستجویی مربوط باشد.
  • نیاز به تنظیمات دقیق: برای بهینه سازی عملکرد فلزیاب سیمپلکس برای شرایط جستجویی خاص، نیاز به تنظیمات دقیق دستگاه است و این می‌تواند برای بعضی کاربران دشوار باشد.
  • قیمت نسبتاً بالا: قیمت فلزیاب سیمپلکس به دلیل عملکرد فوق العاده نسبتاً بالاست و برای برخی کاربران ممکن است نازایی باشد.
  • مشکلات دمایی: در برخی از موارد، دمای بالای هوا می‌تواند باعث مشکلاتی در عملکرد فلزیاب سیمپلکس شود و نیاز به استفاده در شرایط مناسب دمایی داشته باشد.
  • وابستگی به باتری: فلزیاب سیمپلکس برای عملکرد به باتری نیاز دارد و اگر باتری ضعیف شود، عملکرد دستگاه نیز کاهش می‌یابد.

 

تست فلزیاب سیمپلکس
تست فلزیاب سیمپلکس
09014444903

 

مشخصات فنی فلزیاب Simplex شامل موارد زیر می باشد:

  • حساسیت بالا: معمولا حداقل حساسیت آن‌ها ۱ میلی‌متر است و توانایی شناسایی فلزاتی مانند طلا، نقره و مس را دارند.
  • برد عملکرد: برد عملکرد آن‌ها معمولا بین ۲ تا ۳ متر است که در مدل‌های پیشرفته تر به ۵ متر هم می‌رسد.
  • عمق شناسایی: عمق شناسایی آن‌ها به‌طور متوسط تا عمق ۲ متر خاک است. البته در بعضی موارد بیشتر هم هست.
  • امکان تنظیمات: امکاناتی مانند تنظیم حساسیت و تنظیم تن صدا در این فلزیاب‌ها وجود دارد.
  • وزن مناسب: وزن آن‌ها بین ۰/۸ تا ۲ کیلوگرم است بنابراین حمل و نقل آن‌ها راحت است.

 

لوپ سیمپلکس

نقطه زن سیمپلکس دارای لوپ یا دیسک جستجو است که برای شناسایی فلزات استفاده می‌شود. لوپ سیمپلکس دارای ابعاد کوچکی است و به صورت یک دایره مسطح طراحی شده است. لوپ سیمپلکس دارای قطر 11 اینچ و به صورت بی سیم طراحی شده است، بنابراین کاربر بدون نیاز به کابل یا سیم می‌تواند از دستگاه استفاده کند. همچنین، لوپ دارای ضخامت کمی است که به کاربر اجازه می‌دهد تا در فضاهای بسته و محدود نیز به سادگی از آن استفاده کند.

لوپ Simplex دارای تکنولوژی نوینی است که به نام “VFLEX” شناخته می‌شود و باعث افزایش راندمان و دقت جستجوی فلزات می‌شود. همچنین، کویل یا همان لوپ دارای مقاومت بالا در برابر آب و گرد و غبار است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در شرایط دشوارتر نیز از آن استفاده کنند. در کل، لوپ سیمپلکس دارای طراحی کوچک و سبکی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سادگی و با دقت بالا، فلزات را شناسایی کنند.

 

مشاوره خرید و فروش فلزیاب 09014444903

 

قیمت فلزیاب سیمپلکس

فلزیاب سیمپلکس دست دوم کاملا ضد آب است و برای استقاده از مناطق ساحلی طراحی شده است. این دستگاه با کاربری آسان به یکی از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین دستگاه نقطه زن پالسی تبدیل شده است. خرید فلزیاب به دلیل قیمت بالای دستگاه و نیز نیاز به مهارت و تجربه در استفاده از فلزیاب باعث شده است برای برخی از افراد مقرون به صرفه نباشد. اما می توانید برای خرید فلزیاب با قیمت مناسب و اطلاع از قیمت نقطه زن سیمپلکس شما کاربران گرامی می توانید با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید.

قیمت فلزیاب‌ سیمپلکس می‌تواند بسته به مدل و مشخصات فنی آن متفاوت باشد و به عوامل زیر بستگی دارد:

  1. حساسیت: هرچه حساسیت بیشتر باشد قیمت بالاتر است.
  2. برد شناسایی: هرچه برد بیشتر باشد قیمت فلزیاب بالاتر می‌رود.
  3. امکانات: فلزیاب‌هایی که امکانات بیشتری مانند تنظیمات متنوع دارند گران‌تر هستند.
  4. نوع صفحه نمایش: فلزیاب‌هایی با صفحه‌ی لمسی یا صفحه نمایش رنگی قیمت بیشتری دارند.
  5. استانداردها: فلزیاب‌های دارای استانداردهای بیشتر جهانی قیمت بالاتری دارند.

 

خرید فلزیاب 09014444903 جهت مشاوره با مشاوران مجرب شرکت آسیامدرن با ما در تماس باشید. 09014444903

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما