خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

تست دستگاه لورنز z1

فلزیاب لورنز Z1 یک دستگاه الکترونیکی است که برای تشخیص و شناسایی فلزات در زمین و زیر زمین استفاده می‌شود. این فلزیاب بوقی با استفاده از امواج الکترومغناطیسی، تحت عنوان “پالس الکترومغناطیسی”، سطح زمین را بررسی و تغییرات میدان الکترومغناطیسی را در زمین تشخیص می‌دهد. فلزیاب لورنز Z1 برای کاربرد‌های مختلفی مانند کشف گنجینه‌های فراموش شده، جواهرات، طلا، نقره، برنج، برنز و سایر فلزات با ارزش در زیر زمین استفاده می‌شود.

همچنین، این دستگاه جزو بهترین دستگاه لورنز می باشد که برای کاربردهای صنعتی نیز استفاده می‌شود. به طور مثال در کشف لوله‌های آب و گاز در زیر زمین. فلزیاب لورنز Z1 یکی از دستگاه‌های مفید و کاربردی برای کشف فلزات در زیر زمین است که برای همه‌ی افرادی که به دنبال کشف فلزات با ارزش هستند یا در صنایع مختلف کار می‌کنند، مفید واقع می‌شود. از فلزیاب های تولید شده در این شرکت میتوان به دستگاه لورنز z2 اشاره نمود.

 

قیمت دستگاه لورنز z1 09014444903
تست دستگاه لورنز z1
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

آموزش کار با دستگاه لورنز z1

دستگاه فلزیاب لورنز Z1 یک دستگاه کاملاً الکترونیکی است. توجه داشته باشید که استفاده صحیح از فلزیاب لورنز نیاز به تمرین و تجربه دارد. بنابراین، بهتر است قبل از شروع به کار با دستگاه، دستورالعمل های کامل را مطالعه کنید و در صورت نیاز از کمک یک کارشناس حرفه ای استفاده کنید. برای استفاده صحیح از آن، لازم است تا به دقت دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

  1. در ابتدا، فلزیاب را با استفاده از شارژر مربوطه شارژ کنید و از باتری های داخلی دستگاه نگه داری کنید.
  2. سپس، دستگاه را روشن کنید و تنظیمات آن را تنظیم کنید. برای این کار، ابتدا صفحه نمایش دستگاه را بررسی کنید و به دکمه های موجود روی آن نگاه کنید. با استفاده از این دکمه ها، می توانید تنظیمات دستگاه را تغییر دهید.
  3. یکی از مهمترین مراحل استفاده از دستگاه لورنز Z1، تعیین نقطه شروع جستجو است. برای این کار باید دستگاه را به زمین نزدیک کرده و دکمه “راه اندازی” را فشار دهید. این عمل باعث می شود که دستگاه به نقطه شروع جستجو وصل شود.
  4. حالا می توانید دستگاه را به طور مداوم به سمت زمین حرکت دهید. اگر دستگاه فلزیاب فلزی را تشخیص دهد، با صدایی خاص به شما اطلاع داده می شود. در این حالت، شما باید دستگاه را به سمت محل تشخیص داده شده ببرید تا فلز را پیدا کنید.
  5. برای داشتن بهترین نتایج، باید دستگاه را به طور مداوم تنظیم کنید. برای این کار باید دستگاه را به طور مرتب به سمت زمین حرکت داده و تنظیمات آن را تغییر دهید.
  6. در نهایت، پس از پایان کار با دستگاه، باید آن را خاموش کرده و در جایی امن نگه داری کنید.

 

قیمت دستگاه لورنز z1 09014444903
تست دستگاه لورنز z1
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

دفترچه فارسی لورنز z1

در کل، دفترچه راهنمای کاربری دستگاه z1 شامل توضیحات کاملی در مورد نحوه استفاده از دستگاه، نگهداری و تعمیرات آن، هشدارها و احتیاط‌های لازم برای استفاده صحیح از دستگاه است. همچنین شما کاربران گرامی می توانید برای خرید فلزیاب لورنز با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید. دفترچه فارسی لورنز z1 شامل موارد زیر است:

  • معرفی دستگاه: این بخش شامل توضیحاتی در مورد دستگاه لورنز z1است، از جمله توضیحاتی در مورد قابلیت‌ها، مشخصات فنی و محدوده کاربردی دستگاه.
  • نحوه استفاده از دستگاه: این بخش شامل توضیحاتی در مورد نحوه استفاده از دستگاه لورنز Z1 است، از جمله توضیحاتی در مورد نحوه تنظیمات دستگاه، تعیین نقطه شروع جستجو، نحوه حرکت دستگاه روی زمین و نحوه تشخیص فلزات.
  • راهنمایی در مورد خطرات و احتیاط‌های لازم: این بخش شامل توضیحاتی در مورد خطرات و احتیاط‌های لازم برای استفاده از دستگاه لورنز z1است، از جمله توضیحاتی در مورد نحوه استفاده از دستگاه در محیط‌های خطرناک و نحوه نگهداری و تعمیر دستگاه.
  • راهنمایی در مورد نگهداری و تعمیرات دستگاه: این بخش شامل توضیحاتی در مورد نحوه نگهداری و تعمیر دستگاه لورنز Z1 است، از جمله توضیحاتی در مورد نحوه شارژ باتری، نگهداری دستگاه و نحوه تعمیرات معمولی و اضطراری.
  • مشکلات ممکن و راه حل آن‌ها: این بخش شامل توضیحاتی در مورد مشکلات ممکن در دستگاه z1 است، از جمله توضیحاتی در مورد نحوه رفع مشکلات ممکن و استفاده از خدمات پس از فروش.

 

مشاوره خرید و فروش فلزیاب 09014444903

 

عمق کاوش لورنز z1

عمق کاوش فلزیاب لورنز Z1 بسته به نوع خاک، نوع فلز و شرایط زمین متفاوت است. با این حال، عمق کاوش لورنز z1 برای فلزات در زمین‌های مسطح حدود ۵ متر و برای فلزات در زمین‌های با خاک‌های مختلف حدود ۲.۵ متر است. به طور کلی، عمق مفید لورنز به عوامل مختلفی مانند نوع فلز، خاک و شرایط زمین بستگی دارد. به هرحال، عمق کاوش فلزیاب لورنز Z1 به دلیل داشتن ویژگی‌های فنی بالا و تکنولوژی پیشرفته، برای فلزات در زمین‌های مسطح بسیار عالی است و می‌تواند در جستجوی فلزات مفید و گرانبها مانند طلا، نقره و پلاتین به خوبی عمل کند. همواره باید به عوامل زیر نیز توجه کرد:

  • نوع فلز: عمق کاوش دستگاه برای فلزات مختلف ممکن است متفاوت باشد. برای مثال، عمق کاوش برای فلزات سبک مانند طلا و نقره ممکن است کمتر از فلزات سنگین مانند آهن باشد.
  • نوع خاک: خاک‌های مختلف ممکن است بر عمق کاوش دستگاه تأثیرگذار باشند. خاک‌های مرطوب و فشرده ممکن است عمق کاوش را کاهش دهند.
  • شرایط زمین: شرایط زمین مانند رطوبت، سختی و تراکم زمین نیز ممکن است بر عمق کاوش تأثیرگذار باشند.

 

قیمت دستگاه لورنز z1 09014444903
تست دستگاه لورنز z1
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

قیمت فلزیاب لورنز z1

قیمت دقیق فلزیاب لورنز Z1 به عوامل مختلفی مانند کشور، فروشنده و شرایط بازار بستگی دارد و در هر منطقه ممکن است متفاوت باشد. البته باید توجه داشت که این قیمت ممکن است در آینده تغییر کند و بسته به شرایط بازار و تغییرات ارزش ارز، افزایش یا کاهش یابد. قیمت فلزیاب لورنز به عوامل فوق بستگی دارد و برای دانستن قیمت دقیق باید به فروشندگان معتبر و مجاز مراجعه کرد. برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت فلزیاب لورنز Z1 با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید.

قیمت فلزیاب‌های لورنز وابسته به عوامل مختلفی است که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ویژگی‌های فنی: مانند حساسیت، عمق شناسایی، نوع صفحه نمایش و دقت، می‌تواند بر قیمت تأثیرگذار باشد.
  2. برند: برند دستگاه نیز می‌تواند بر قیمت آن تأثیرگذار باشد. برندهای معروف و محبوب معمولاً قیمت بیشتری دارند.
  3. سایز و وزن: دستگاه‌های بزرگتر و سنگین، معمولاً قیمت بیشتری دارند.
  4. کارایی و عملکرد: دستگاه‌های با کارایی و عملکرد بالاتر، معمولاً قیمت بیشتری دارند.
  5. منطقه و کشور: قیمت فلزیاب‌های لورنز ممکن است در کشورها و مناطق مختلف متفاوت باشد.
  6. شرایط بازار: شرایط بازار مانند تقاضا و عرضه، تغییرات ارزش ارز می‌تواند بر قیمت تأثیرگذار باشد.

 

خرید فلزیاب 09014444903 جهت مشاوره با مشاوران مجرب شرکت آسیامدرن با ما در تماس باشید. 09014444903

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما