خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

بهترین گنج یاب

یکی از مهم ترین مسائلی که خریداران گنج یاب باید دقت کنند بحث ثبات و پایداری دستگاه می باشد. همه دستگاه های آشکار ساز فلزات یا به اصطلاح گنج یاب در تمامی موارد بالانس دارند. بالانس دستگاه گنج یاب به معنی شناساندن لایه های خاک زمین به دستگاه می باشد. وقتی دستگاه را بالانس می کنیم یعنی لایه های خاک زیر زمین را به دستگاه معرفی می کنیم تا دستگاه به ذرات و املاح معدنی حساسیتی نداشته باشند.

یکی از ویژگی‌های مهم در بهترین فلزیاب جهان، قابلیت تشخیص فلزات در عمق‌های مختلف است. این فلزیاب‌ها با استفاده از سیستم‌های الکترونیکی پیشرفته و آنتن‌های حساس، قادرند تا به عمق‌های قابل توجهی در زمین نفوذ کنند.

 

بهترین گنج یاب 09014444903
بهترین گنج یاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

بهترین دستگاه گنج یاب تصویری جهان

دستگاه هایی که در لیست مقایسه بهترین گنج یاب های جهان قرار می گیرند. باید در ابتدا چند ویژگی داشته باشند. اولین خصوصیت آنها این است. که دستگاه باید مجهز به سیستم پالسی باشد. چرا که سیستم پالسی بیشترین عمق نفوذ را دارد. و می توانیم بگوییم دستگاه هایی که سیستم وی ال اف دارند نمی توانند در این لیست قرار بگیرند.

از قوی ترین گنج یاب های جهان شامل موارد زیر می باشد:

  • OKM Future 2018
  • LEOPARD 16000
  • Minelab GPZ 7000
  • Schneider Series

 

بهترین گنج یاب 09014444903
بهترین گنج یاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

بهترین گنج یاب امریکایی

کشور آمریکا از دیرباز در صنعت طراحی و و فروش دستگاه های فلزیاب و طلایاب و گنج یاب حضوری پررنگ داشته است و از کشورهایی به شمار می اید که در این عرصه صاحب سبک و دارای اسم و رسم خاصی است. ولی برعکس شایعات موجود ،این کشور فقط در زمینه دستگاه های Vlf و Gpr فعالیت گسترده ای دارد که همانطور که در مقالات قبلی اشاره کردیم. دستگاه های با تکنولوژی Vlf (Very Low Frequency) دارای عمق کمتر از ۱.۵ متر می باشند از این رو چون عمق کاوش ۱.۵ متری برای خاک ایران و کاوشگران ایرانی مناسب نیست ،طرفداران این دستگاه ها زیاد نیستند.

 

بهترین گنج یاب در ایران

اگر گنج یاب ایرانی با کیفیت و کارایی قابل اعتماد باشد دیگر نیازی به گنج یاب های خارجی نمی باشد. اما اگر از این مسئله هم بگذریم مسئله مهمی که وجود دارد این است که مردم ایران به کالاهای ایرانی اعتمادی ندارند و فکر می کنند که از نظر کیفیت و کارایی مثل گنج یاب های خارجی نمی باشند. البته این تفکر اشتباهی می باشد ، برخی از محصوات ایرانی از نظر کیفیت از نمونه های خارجی خیلی بهتر می باشند. در مورد دستگاه های ایرانی نیز همین تفکر نیز وجود دارد.

از گنج یاب های هم رده خارجی خود بسیار بهتر می باشد و با شرایط اقلیمی ایرانی نیز سازگار تر می باشد. گنج یاب مورد بحث ما گنج یاب LEOPARD 16000 می باشد که بدون شک بهترین گنج یاب ایرانی موجود در بازار می باشد. این گنج یاب یکی از بهترین گنج یاب تصویری شرکت آسیا مدرن است.

 

بهترین گنج یاب 09014444903
بهترین گنج یاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

بهترین گنج یاب گوشی

در گذشته حمل وسایل حفاری و انواع دستگاه های گنج یاب برای یک کاوش موفق لازم و اجباری بود اما مشکلی که باعث میشد اپراتور نتواند به کاوش موفق دست پیدا  کند حمل وسایل سنگین برای گنج یابی و حفاری بود بطوری که اپراتور مسیر های طولانی را بطور نیمه کاره و کشف نشده رها می کرد .

گنج یاب موبایل MobiFuture اولین گنج یاب موبایلی در ایران می باشد که با سنسور مگنومتر داخلی قادر است تمامی گنجینه های زمینی را به شما نشان دهد . بدون نیاز به حمل وسایل اضافی کافی است شما تلفن همراه خود را بیرون آورید و به گنج یاب موبی فیوچر متصل کنید و به اکتشاف گنجینه خود مشغول شوید.

 

بهترین گنج یاب 09014444903
بهترین گنج یاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

قیمت بهترین دستگاه گنج یاب امریکایی

کشور امریکا تولیدات بسیار زیادی در زمینه گنج یاب دارد. مانند دستگاه کبری Cobra GPR و کبری Cobra 400 که هم توسط امریکا و هم توسط کشور سوئد و شرکت گنج یاب رادار تیم radarteam ساخته می شود و همانطور که قبلا اشاره کرده ایم این دستگاه ها به هیچ عنوان کاربردی برای فلزیابی و گنج یابی ندارند و فقط برای زمین شناسی و ژئوفیزیک طراحی و ساخته شده اند. توجه داشته باشید اگر می خواهید خرید موفقی داشته باشید. برای خرید گنج یاب و اطلاع از قیمت بهترین دستگاه گنج یاب امریکایی با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

 تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی آموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خرید فلزیاب 09014444903

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات@zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما