خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

ارزانترین فلزیاب ایران

همه فلزیاب ها یکسان ساخته نمی شوند، برخی از آنها گران هستند و ممکن است کار با آنها دشوار باشد. در حالی که برخی دیگر ممکن است برای تشخیص اجسام عمیق تر به اندازه کافی قدرتمند نباشند. اینجاست که مفهوم ارزانترین فلزیاب مطرح می شود، که راه حلی مقرون به صرفه و کارآمد برای گنج یابی و علاقه مندان به فلزیاب ارائه می دهد.

فلزیاب دستگاهی است که برای شناسایی و تشخیص فلزات در زیر زمین یا در سایر محیط‌ ها استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها انواع مختلفی دارند و قیمت آن‌ها نیز بسته به نوع و امکانات آن‌ها متفاوت است. در این مقاله قصد داریم به بررسی ارزانترین فلزیاب ایران و فلزیاب ارزان و قوی بپردازیم و ببینیم آیا چنین دستگاهی وجود دارد یا خیر.

 

ارزانترین فلزیاب ایران 09014444903
ارزانترین فلزیاب ایران
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

معرفی فلزیاب ارزان و قوی موجود در شرکت آسیا مدرن

فلزیاب ارزان و قوی، فلزیابی است که حساسیت، دقت و نفوذ عمق خوبی را ارائه می‌کند و در عین حال از لحاظ قیمتی نیز مقرون به صرفه است. فلزیاب ارزان و قوی طراحی شده است، تا حتی کوچکترین اجسام فلزی را در اعماق متوسط و  کم تشخیص دهد. به همین جهت آن را به ابزاری ایده آل برای کاوشگران و علاقمندان حرفه ای به دنیای فلزیاب تبدیل می کند.

یکی از مزایای اصلی فلزیاب ارزان و قوی، قیمت پایین آن است. برخلاف طلایاب ها یا فلزیاب های گران قیمت که می توانند صدها میلیون تومان قیمت داشته باشند، یک آشکارساز ارزان و قدرتمند را می توان با کسری از قیمت آنها و با قیمت های زیر 40 میلیون تومان خریداری کرد و همین دلیل هم باعث می شود طیف وسیع تری از مردم به آن دسترسی داشته باشند. این بدین معنی است که افراد بیشتری می توانند از هیجان فلزیابی بدون خالی کردن حساب بانکی خود لذت ببرند.

 

فلزیاب سیمپلکس اولترا

نقطه زن سیمپلکس یک فلزیاب ضد آب است و مناسب برای هر کاری طراحی و ساخته شده اند. فلزیاب سیمپلکس اولترا سری Nokta Simplex New Generation دارای تمام امکانات بهینه و جدید است. دستگاه SIMPLEX ULTRA دارای عملکرد فنی پیشرفته است و تا عمق ۱۶ فوت (۵ متر) کاملاً ضد آب است. شما با خرید فلزیاب سیمپلکس اولترا می توانید به تمامی گنجینه های باارزش دست یابید. البته شرکت نوکتا با تولید فلزیاب سیمپلکس، فلزیاب سیمپلکس پلاس و فلزیاب سیمپلکس بتا توانست در مدت زمان کم به فروش بسیار زیادی دست یابید.

 

ارزانترین فلزیاب ایران 09014444903
ارزانترین فلزیاب ایران
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب مورگان 5000

دستگاه فلزیاب مورگان 5000 یک دستگاه قدرتمند و پیشرفته برای تشخیص فلزات در سطح زمین است. این دستگاه نقطه زن پالسی با داشتن ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد، مورد توجه کاربران حرفه‌ای قرار گرفته است.

یکی از ویژگی‌های برجسته فلزیاب مورگان ۵۰۰۰، قابلیت تشخیص فلزات در عمق بالاست. این دستگاه با داشتن فرکانس کاری بالا و آنتن فلزی بزرگ، قادر است فلزات را در عمق تا ۶ متر از سطح زمین شناسایی کند. همچنین، فلزیاب مورگان 5000 ms دارای حساسیت بالایی است که به کاربر اجازه می‌دهد تا فلزات را با دقت و صحت بالا شناسایی کند.

با وجود اینکه فلزیاب مورگان 5000 دارای وزن و حجمی بزرگ است، اما با توجه به مزایایی که این دستگاه دارد، از آن به عنوان یکی از بهترین و پرکاربردترین فلزیاب‌های موجود در بازار استفاده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به منبع تغذیه با باتری، صفحه نمایش LCD بزرگ و اندازه‌گیری عمق دقیق فلزات اشاره کرد.

 

ارزانترین فلزیاب ایران 09014444903
ارزانترین فلزیاب ایران
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب دابل اسکور

شرکت نوکتا ماکرو ترکیه هر سال برای حفظ محبوبیت خود و عملکرد و کارایی بالا سیستم های خود را آبدیت می کنند. با شرکت های رقیب خود مانند ماینلب، گرت و بقیه در رقابت است. در سال 2024 فلزیاب اسکور را در 2 مدل فلزیاب دابل اسکور و دستگاه فلزیاب اسکور تولید کرده است.

این دو مدل فرق چنان با هم ندارند و 95 درصد کل مشخصات آن مشترک است. فلزیاب دابل اسکور دستگاهی است، که به کاوشگران به راحتی می توانند در تمامی نقاط محیط های زمین از جمله زیر برق فشار قوی به راحتی کار می کند.

 

ارزانترین فلزیاب ایران 09014444903
ارزانترین فلزیاب ایران
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

معرفی ارزانترین ردیاب طلا موجود در بازار ایران

شعاع زن ای کی اس فلزاتی مانند طلا، نقره، مس، سنگ های با ارزش و حفره را ردیابی می کند. ردیاب aks ردیابی چهار حالته است که با توجه به قیمتش، یکی از بهترین ردیاب های موجود در بازار محسوب می شود.

ردیاب ای کی اس دو بخش دارد: بخش فرستنده سیگنال و بخش گیرنده سیگنال. بخش فرستنده سیگنال فلز مورد نظر را تولید می کند. بخش گیرنده که همان آنتن دستگاه است، سیگنال انتخاب شده را ردیابی می کند.

مشخصات فنی ردیاب aks real gold شامل موارد زیر می شود:

  • فرکانس کاری: 14KHz تا 20KHz
  • حساسیت: 25cm به فلزات کوچک، 1.5 متر به فلزات بزرگ
  • عمق کاوش: تا 6 متر در زمین‌های خشک، 3 متر در زمین‌های مرطوب
  • نوع کار: تشخیص فلزات، طلا، نقره، آهن، برنج و انواعی از جواهرات
  • وزن: 2.87 کیلوگرم
  • اندازه: 21 در 31 در 12 سانتی‌متر
  • پوشش تحت فرکانس: 100 مگاهرتز تا 1 گیگاهرتز
  • تعداد آنتن‌های مستقل: 2 عدد با فرکانس‌های متفاوت
  • نوع باتری: باتری‌های لیتیوم یونی 18650 با ظرفیت 5800 میلی آمپر ساعت
  • مدت زمان شارژ باتری: تا 8 ساعت
  • قابلیت اتصال به هدف با سیم: دارد
  • صفحه نمایش: LCD با دقت 320 در 240 پیکسل
  • قابلیت ذخیره و بازیابی اطلاعات: دارد
  • دمای کاری: 0-50 درجه سانتی‌گراد
  • دقت موقعیت یابی: 5 تا 10 متر
  • ولتاژ: 9 تا 36 ولت

 

ارزانترین فلزیاب ایران 09014444903
ارزانترین فلزیاب ایران
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

خرید ارزانترین قیمت دستگاه گنج یاب

یکی دیگر از مزایای دستگاه گنج یاب ارزان، سهولت استفاده از آن است. برخلاف گنج یاب های پیچیده‌تر که برای کار کردن به دانش فنی زیادی نیاز دارند، یک طلایاب ارزان و قدرتمند می‌تواند به راحتی توسط هر کسی، صرف نظر از سطح تجربه‌اش، کار کند. این مورد آن را به گزینه ای عالی برای مبتدیانی تبدیل می کند که تازه شروع به کار در دنیای فلزیابی کرده اند.

یک دستگاه گنجیاب ارزان و قدرتمند با وجود مقرون به صرفه بودن و سهولت استفاده از دقت و حساسیت بالایی نیز برخوردار است. چرا که طراحی شده است تا اجسام فلزی، از جمله سکه، جواهرات، و آثار را در اعماق متوسط تشخیص دهد. این یعنی کاوشگران گنج می توانند زمین های بیشتری را جستجو کنند و گنج های پنهان بیشتری را بیش از هر زمان دیگری کشف کنند.

برای خرید فلزیاب و نیز همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع فلزیاب ها می توانید با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید. البته برای اطلاع از قیمت فلزیاب ارزان می توانید این مقاله از سایت را مطالعه کنید.

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

 تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی آموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خرید فلزیاب 09014444903

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات@zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما