خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

دستگاه گنج یاب حرفه ای

از حرفه ای ترین گنج یاب ها میتوان به گنج یاب تصویری و گنج یاب نقطه زن اشاره نمود. وقتی هدف پیدا کردن گنج و دفینه باشد ، هر کاوشگری به دنبال بهترین گنج یاب موجود در بازار می گردد تا شانس خود را امتحان کنند. برای خرید گنج یاب علاوه براطلاعات کافی در مورد دستگاه گنج یاب، باید به دنبال یک مرکز معتبر خرید فلزیاب و گنج یاب باشید.

اما به خاطر اینکه مدل های مختلفی در بازار داخلی وجود دارد چه گنج یاب های ایرانی و چه گنج یاب های خارجی باعث شده است کاوشگران در پیدا کردن گنج یاب مناسب خود دچار سردرگم شوند. گنج یاب ها دارای مدل های متفاوت می باشد. که با توجه به قابلیت و کارایی دستگاه هر کدام استفاده به خصوصی دارند.

گنج یاب تصویری توانایی تشخیص نوع ، ابعاد و عمق هدف را به صورت سه بعدی دارد. این دستگاه ها برای اسکن لایه های زمین از سنسورهای متفاوتی استفاده می کنند.

 

گنج یاب تصویری
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

جدید ترین دستگاه گنج یاب موجود در بازار کشور

استفاده از با کیفیت ترین و پیشرفته ترین گنج یاب مزایای بسیار زیادی خواهد داشت. مهمترین مزیت های آن میتوان به یافتن هرگونه شی فلزی گم شده در خانه و یا باغ اشاره کرد. با استفاده از این دستگاه می توانید به راحتی محل دقیق تمامی وسایل فلزی گم شده در خانه را در کمترین زمان بیابید.

 

دقیق ترین دستگاه گنج یاب کدام دستگاه است؟

وقتی به دنبال دقیق ترین گنج یاب هستید باید مشخص کنید که برای چه نوع فعالیتی می خواهید دستگاه خریداری کنید. چون هر مدل دستگاهی دارای عملکرد و کارایی خاص خود می باشد. مثلا اگر به دنبال پیدا کردن سکه و فلز طلا هستید باید از یک مدل دستگاه استفاده کنید. یا اگر به دنبال کشف دفینه و گنج ها بزرگتر هستید باید سیستمی را تهیه کنید که مناسب برای این کار باشد.

دقیق ترین دستگاه گنج یاب عبارت اند از :

  • Garrett AT Pro
  • Garrett Ace 400
  • Nokta Anfibio Multi
  • Tachar

 

از جدید ترین گنج یاب ها میتوان به چند مورد اشاره نمود :

گنج یاب زالوتا روسیه

یکی از قدرتمند ترین دستگاه های گنج یاب در دنیا (Zalotta Russian) ساخت کشور روسیه است. قدرت کاوش این دستگاه بیش از 50 متر میباشد.

 

گنج یاب زالوتا روسیه
09014444903

 

مگنوس پاور فول

گنج یاب مگنوس پاور فول برای یافتن اشیاء فلزی گرانبها مانند طلا، نقره، مس و برنز و همچنین برای سازه های غیر فلزی پنهان مانند مقبره های باستانی، غارها، دیوارها، پایه ها، مجسمه ها، محوطه ها و قبرستان ها طراحی شده است.

 

مگنوس پاور فول
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

دیپ کروز

عمق کاوش این فلزیاب 30 متر می باشد و تا 2500 کیلومتر نیز شعاع زنی انجام می دهد. یکی از مزیت های دیپ کروز فیلتر اتوماتیک انواع ذرات می باشد .

 

جت اسکن

همچنین این گنج یاب قادر است انواع حفره و اتاقک های زیر زمین را تصویر برداری کند.

این اسکنر دارای یک سنسور عمودی و یک سنسور به افقی است. حالت جدید اسکن شیب برای کاهش خطاهای اپراتور و از بین بردن نویز محیط و همچنین امکان اسکن در شیب های خفیف از مهمترین و جدیدترین ویژگی های این اسکنر پر قدرت و حرفه ایی می باشد.

 

قیمت گنج یاب حرفه ای

برای افرادی که قصد خرید دارند قیمت گنج یاب حرفه ای بسیار مهم می باشد. قیمت یک دستگاه در کنار قابلیت هایی که ارائه می دهد برای کاوشگران بسیار مهم می باشد. در زمینه قیمت گذاری دستگاه های حرفه ای فاکتور های زیادی وجود دارد که تاثیر مستقیم بر روی قیمت آنها دارد.

به صورت کلی گنج یاب هایی که در داخل خرید و فروش می شوند. به دو دسته گنج یاب های خارجی، دیگری دستگاه های ایرانی هستند. پروسه گنج یاب های خارجی و قیمت آن ها که مشخص می باشد. که در تمامی مارکت های خارجی دارای قیمت های یکسان است.

 

مقالات مرتبط : گنج یاب حرفه ای بهترین گنج یابقیمت بهترین گنج یاب امریکاییمقایسه شارک 33000 و ایمیجر 25000 گنج یاب شارک 33000

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیابو تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما