خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

دستگاه نقطه زن طلایاب

طلایاب نقطه زن یک ابزار الکترونیکی است، که برای شناسایی فلزات زمین‌شناسی مانند طلا، نقره، برنج و برخی فلزات دیگر استفاده می‌شود. دستگاه نقطه زن طلایاب از یک آنتن و یک دوربین نوری برای تشخیص فلزات استفاده می‌کند. آنتن دستگاه امواج الکترومغناطیسی را ایجاد کرده و به روی زمین تابانده و سپس سیگنال‌های بازتابیده شده را دریافت می‌کند. در صورت وجود فلز در زیر زمین، سیگنال بازتابیده تغییر می‌کند و دستگاه آن را شناسایی می‌کند.

همچنین، دستگاه طلایاب نقطه زن می‌تواند به صورت تصویری نیز عمل کند. با استفاده از دوربین نوری، تصویر زیر زمینی را به کاربر نشان می‌دهد که در صورت وجود فلزات مختلف، محل آن‌ها را نشان می‌دهد. معمولاً این دستگاه‌ها برای کشف گنجینه‌های فراموش شده، طلا و جواهرات، مواد معدنی و غیره استفاده می‌شوند. با این حال، برخی از کاربردهای دیگر شامل پیدا کردن لوله‌های آب، گاز و فاضلاب نیز می‌شود.

 

دستگاه نقطه زن طلایاب 09014444903
دستگاه نقطه زن طلایاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

قیمت دستگاه فلزیاب نقطه زن

اصولا قیمت دستگاه فلزیاب نقطه زن با توجه به نواسانات ارزی در ایران ممکن است بسیار متفاوت باشد. همچنین دقت داشته باشید عمق کاوش هر دستگاه فلزیاب در جدول ذکر شده و این اعداد توسط ادعای سازنده و به نقل از دفترچه راهنمای هر کدام از دستگاه های گنج یاب نوشته ذکر شده است. شعاع و عمق های نوشته شده برای هرکدام از دستگاه ها توسط فروشنده و خریدار تست خواهند شد. برای خرید پرفروش ترین فلزیاب ۲۰۲۳ موجود در شرکت اسیا مدرن می توانید این مقاله از سایت را مطالعه کنید

 

انواع فلزیاب نقطه زن قوی

۱. دستگاه طلایاب نقطه زن سطحی:

این دستگاه‌ها برای شناسایی فلزاتی که در عمق کمتر از 30 سانتی‌متر قرار دارند، استفاده می‌شوند. این دستگاه‌ها سبک و قابل حمل بوده و برای کشف فلزات کوچک مانند سکه‌ها، جواهرات، پلاک‌ها، نشانه‌ها و غیره مناسب هستند.

 

۲. دستگاه طلایاب نقطه زن عمقی:

دستگاه‌ نقطه زن عمقی برای شناسایی فلزاتی که در عمق بیشتر از 30 سانتی‌متر قرار دارند، استفاده می‌شوند. این دستگاه‌ها اغلب دارای صفحه کلیدی و نمایشگر LCD هستند و به کاربر امکان انتخاب حساسیت، تنظیم توان و تنظیم صدا را می‌دهند.

 

دستگاه نقطه زن طلایاب 09014444903
دستگاه نقطه زن طلایاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

۳. دستگاه طلایاب نقطه زن پیشرفته:

فلزیاب های پیشرفته از تکنولوژی های پیشرفته‌تری مانند تکنولوژی GPS، تصویربرداری زیرزمینی و پردازش تصویر استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها معمولاً برای کشف فلزات قیمتی و گنجینه‌های قدیمی، طلا، نقره و مواد معدنی مناسب هستند.

 

۴. دستگاه طلایاب نقطه زن زیرآبی:

این فلزیاب ضد آب برای شناسایی فلزات در آب و دریاچه‌ها و دریاها به کار می‌روند. آن‌ها معمولاً دارای ویژگی‌های ضدآب و قابل حمل هستند و به کاربر امکان تشخیص فلزات به صورت تصویری در زیر آب را می‌دهند.

 

دستگاه نقطه زن طلایاب 09014444903
دستگاه نقطه زن طلایاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

برخی از مدل های دستگاه طلایاب نقطه زن

دستگاه طلایاب نقطه زن یک دستگاه پیچیده و پیشرفته است که به صورت گسترده در صنعت معدن، جستجوی گنجینه‌ها و جواهرات، جستجوی فلزات در زمین و سایر کاربردهای مشابه استفاده می‌شود. برخی از مدل های دستگاه طلایاب نقطه زن عبارتند از:

1.فلزیاب GPZ 7000: دستگاه فلزیاب جی پی زد 7000 برای جستجوی طلا در زمین‌های سنگی، رودخانه‌ها، کانال‌ها و کوهستان‌ها مناسب است. یکی از قابلیت‌های این دستگاه، شناسایی فلزات در عمق بسیار بالا است.

2.فلزیاب ATX: فلزیاب گرت ای تی ایکس Garrett ATX در زمین‌های مختلف مانند شوره زار و همچنین زمین‌های بسیار سخت و غیر قابل نفوذ استفاده می‌شود.

3.فلزیاب SDC 2300: این دستگاه مناسب برای جستجوی فلزات در برش‌ها، رودخانه‌ها و سایر مکان‌های آبی است. این دستگاه دارای قابلیت ضد آب بودن است و می‌تواند در عمق‌های بالا نیز فلزات را شناسایی کند.

4.فلزیاب Gold Kruzer: فلزیاب گلد کروزر، جدیدترین محصول شرکت نوکتا ماکرو ترکیه، با قابلیت های پیشرفته خود، به یک رقیب جدی برای سایر فلزیاب های طلا و جواهرات در بازار تبدیل شده است.

5. فلزیاب GPX 5000: فلزیاب جی پی ایکس 5000 برای جستجوی فلزات با ارزش در معادن، کانال‌ها، رودخانه‌ها و سایر مکان‌های آبی مناسب است. قابلیت شناسایی فلزات در عمق‌های بالا، دقت بالا و قابلیت تشخیص فلزات با کمترین مقدار تداخل، از ویژگی‌های این دستگاه است.

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

 تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی آموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خرید فلزیاب 09014444903

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات@zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما