خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

تفاوت فلزیاب و گنج یاب

در این مقاله قصد داریم در رابطه با تفاوت فلزیاب و طلایاب و مشخصات آنها اطلاعات لازم و کافی را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. در صورت خرید فلزیاب و یا مشاوره با کارشناسان مجرب در این حوزه می توانید با شرکت زرشناسان در ارتباط باشید و از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

گنج یاب به دستگاهی گفته می شود که علاوه بر مشخص کردن فلز قادر است. به طور خیلی ساده گنج یاب برای پیدا کردن گنج ها و اشیای قدیمی استفاده می شود.

فلزیاب به دستگاهی گفته می شود که علاوه بر شناسایی فلز قادر است. با ارزش یا بی ارزش بودن یا به عبارتی طلا یا غیر طلا بودن فلز را مشخص کند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله فلزیاب چیست؟ را مطالعه کنید.

تفاوت فلزیاب و گنج یاب 09014444903
تفاوت فلزیاب و گنج یاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

انواع مختلف فلزیاب:

به صورت کلی فلزیاب ها به دو دسته تقسیم میشوند. آنهایی که هم از مدارهای القاء پالسی فرکانس پایین استفاده میکنند و هم از مدارهای VLF با فرکانس بالاتر. فلزیاب هایی با تکنولوژی VLF بسیار به طلا حساس بوده اما به فلزات معدنی موجود در خاک هم حساس هستند.

اما میتوان آنها را طوری تنظیم کرد تا سیگنال های خطا و اشتباه را تا حد بسیار زیادی نادیده بگیرد. فلزیاب های پالسی برای کار در خاک های معدنی انتخاب هایی ایده آل بوده و می توانند تکه های طلا را در عمق بیشتری بیابند. از جمله فلزیاب های VLF که در شرکت موجود است میتوان به فلزیاب سیمپلکس اولترا، فلزیاب گرت اپکس و فلزیاب اکوناکس 900 اشاره نمود.

 

تفاوت فلزیاب و گنج یاب 09014444903
تفاوت فلزیاب و گنج یاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

انواع دستگاه طلایاب نقطه زن

دستگاه طلایاب نقطه زن سطحی:

این دستگاه‌ها برای شناسایی فلزاتی که در عمق کمتر از 30 سانتی‌متر قرار دارند، استفاده می‌شوند. این دستگاه‌ها سبک و قابل حمل بوده و برای کشف فلزات کوچک مانند سکه‌ها، جواهرات، پلاک‌ها و نشانه‌ها مناسب هستند.

 

دستگاه طلایاب نقطه زن عمقی:

این دستگاه‌ها برای شناسایی فلزاتی که در عمق بیشتر از 30 سانتی‌متر قرار دارند، استفاده می‌شوند. طلایاب نقطه زن اغلب دارای صفحه کلیدی و نمایشگر LCD هستند و به کاربر امکان انتخاب حساسیت، تنظیم توان و تنظیم صدا را می‌دهند.

 

دستگاه طلایاب نقطه زن پیشرفته:

این دستگاه‌ها از تکنولوژی های پیشرفته‌تری مانند تکنولوژی GPS، تصویربرداری زیرزمینی و پردازش تصویر استفاده می‌کنند. پیشرفته ترین فلزیاب ها معمولاً برای کشف فلزات قیمتی و گنجینه‌های قدیمی، طلا، نقره و مواد معدنی مناسب هستند.

 

تفاوت فلزیاب و گنج یاب 09014444903
تفاوت فلزیاب و گنج یاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

دستگاه طلایاب نقطه زن زیرآبی:

این دستگاه‌ها برای شناسایی فلزات در آب و دریاچه‌ها و دریاها به کار می‌روند. آن‌ها معمولاً دارای ویژگی‌های ضدآب و قابل حمل هستند و به کاربر امکان تشخیص فلزات به صورت تصویری در زیر آب را می‌دهند.

 

عمق زنی فلزیاب و گنج یاب

فلزیاب عمق دقیق گنج طلا را نمی‌تواند مشخص نماید و این مربوط به عمر طلا یا گنج طلا در زیر زمین در مدت زمان زیاد می‌باشد و تابش طلا به اطراف خود می‌تواند شعاع انرژی و امواج الکترومغناطیس را ایجاد نموده است.

که مقاومت اطراف خود را تغییر داده است. این وضعیت در سطح بالا یا اطراف طلا قدیمی یا گنج قدیمی می‌تواند. باعث خطای فلزیاب تصویری یا فلزیاب آنتنی یا فلزیاب سنسوری یا هر نوع فلزیاب در تشخیص عمق طلا یا گنج طلا یا نقطه زنی در عمق زیاد به‌خصوص با ابعاد بزرگ گردد.

 

تفاوت فلزیاب و گنج یاب 09014444903
تفاوت فلزیاب و گنج یاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

کاربرد دستگاه فلزیاب

لازم است که در ابتدا با طرز کار دستگاه ها آشنا شویم. مطابق با قوانین فیزیکی، دیسک‌ های فلزیاب در اطراف خود یک میدان مغناطیسی ایجاد می‌کنند. زمانی که وسیله فلزی داخل این میدان مغناطیسی‌ قرار می گیرد. شدت میدان مغناطیسی تغییر یافته و دستگاه بنا به سیستم طراحی‌ شده از قبل، آژیر اخطار می دهد تا فرد از حضور وسیله فلزی باخبر شود.

بخش های مختلف دستگاه فلزیاب

  1. جعبه کنترل: این بخش در اصل مغز متفکر دستگاه فلزیاب می باشد. تمامی عملیات کنترلی دستگاه، پردازش داده هایی که از سیگنال‌ ها می آید. نمایشگر و دریافت پالس‌ها در این بخش قرار می‌گیرد.
  2. تثبیت‌ کننده: این قسمت از فلزیاب در حقیقت به قوام شکل دستگاه فلزیاب در حین حرکت کمک می‌کند و در واقع نقش حمایتی یا همان پشتیبانی را در دستگاه ایفا می کند.
  3. کویل: صفحه ای فلزی است که در قسمت پایینی فلزیاب در نزدیکی سطح زمین قرار می گیرد. گفتیم که اساس کار فلزیاب با میدان مغناطیسی است که این صفحه در اطراف خود ایجاد می کند.
  4. شفت: شفت فلزیاب میله‌ ای است که صفحه مغناطیسی را به جعبه کنترل یا در واقع مغز متفکر دستگاه وصل می‌ کند.

 

تفاوت فلزیاب و گنج یاب 09014444903
تفاوت فلزیاب و گنج یاب
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

نکات مهم خرید طلایاب

  1. نوع و سطح تکنولوژی: ابتدا باید تشخیص دهید که نوع فلزیابی که برای نیازهای خود می‌خواهید چیست؟ خریداران عموما از فلزیاب VLF برای کاربردهای سطحی و فلزیاب پالسی PI برای اسکن در عمق و زیر آب استفاده می‌کنند.

  2. بودجه: فلزیاب‌ها در بازار بین چندین دارای قیمت‌های مختلف هستند. بسته به اینکه چقدر می‌خواهید هزینه کنید. رنج قیمت‌ها می‌تواند باعث شود دستگاهی را با ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف انتخاب کنید.

  3. تفکیک: توانایی دستگاه در تشخیص بین انواع مختلف فلزات می‌تواند بسیار مفید باشد، خصوصا اگر به دنبال اهداف خاصی هستید.

  4. حساسیت و عمق: حساسیت به کوچکترین قطعات فلزی و عمقی که دستگاه قادر به شناسایی فلز است، دو ویژگی مهم دیگر هستند.

  5. سازگاری با محیط: برخی فلزیاب‌ها عمق بیشتری را پوشش می‌دهند، برخی طراحی شده‌اند تا در محیط‌های خاصی نظیر زیر آب کار کنند. بنابراین، محیطی که در آن قرار است از دستگاه استفاده کنید. باید در نظر گرفته شود.

  6. ارگونومی و ساخت: فلزیاب باید راحت باشد تا با آن کار کنید. همچنین باید بررسی کنید که به خوبی ساخته شده است. و کیفیت ساخت مناسبی دارد.

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

 تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی آموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خرید فلزیاب 09014444903

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات@zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما