خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

نقطه زن لجند

این فلزیاب در سخت ترین شرایط در طراحی قوی و ضد آب خود که مورد تحسین جهانی قرار گرفته است، عملکردی استثنایی ارائه می دهد و با قیمتی عرضه می شود که استاندارد جدیدی را در صنعت ایجاد می کند. عمق و قابلیت تشخیص پیشرفته آن در مکان های زباله به همراه عملکرد بی صدا و پایدار آن در ساحل و زیر آب، همه شکارچیان خشکی و ساحلی را مجذوب خود می کند.

LEGEND مجهز به مشخصاتی است که برای جستجوگران طلا نیز مناسب است تا بتوانند آن قطعات کوچک طلا را در میادین طلای بسیار معدنی کشف کنند. این شرکت ترکیه ای با ساخت انواع فلزیاب با استفاده از بهترین قطعات و تکنولوژی روز دنیا توانسته است نظر کاوشگران را به خود جلب کند. در شرکت آسیا مدرن شما می توانید انواع دستگاه ها این شرکت را با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

نقطه زن لجند
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

اموزش فلزیاب لجند

دستگاه فلزیاب لجند نوکتا ماکرو وزن سبکی دارد و از این رو بسیار مورد توجه می باشد .این دستگاه فلزیاب کاملا ضد آب است و برای کاوش در زیر آب مورد استفاده قرار می گیرد. فلزیاب The Legend اولین فلزیاب چند فرکانسه همزمان است و دارای ویژگی‌هایی است که آن را به بهترین فلزیاب چند منظوره تبدیل می‌کند. این مدل ساخت شرکت نوکتا ماکرو ترکیه بوده و برای انواع اهداف و شرایط زمینی سازگار است. فلزیاب لجند مجهز به مشخصاتی است که برای جستجوگران طلا نیز مناسب است تا بتوانند قطعات کوچک طلا را در میادین طلای معدنی کشف کنند.

 

نقطه زن لجند 09014444903
نقطه زن لجند
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

امکانات فلزیاب لجند شامل موارد زیر می باشد :

  • آنتن های RF
  • دفترچه راهنمای کاربران
  • کارت گارانتی
  • فرکانس  72 مگاهرتز
  • نوع حافظه SD با ظرفیت 2 گیگابایت
  • بلندگو خروجی صدا + هدست
  • جک نوع 3.5 میلی متر
  • اسپیکر داخلی 3 وات
  • نوع باتری لیتیوم یون
  • لیزر 650 نانومتر / 5 مگاوات
  • قابلیت لرزش هنگام شناسایی اهداف
  • دمای عملیاتی 0 تا 40 درجه سانتیگراد
  • وزن 3200 گرم
  • دارای 5 سیستم جستجو

 

نقطه زن لجند
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

 

تست فلزیاب لجند

فلزیاب لجند از سیستم تفکیک فلزات کم ارزش بهره مند بوده و نسبت به کشف طلا از حساسیت خوبی برخوردار است. نقطه زن لجند قادر به کشف قطعات کوچک فلز با کمترین حجم است و مناسب برای کشف رگه های طلا در زمین های معدنی است. شرکت نوکتا به عنوان یکی از برندهای معتبر بین المللی مطرح بوده است و با فناوری به روز موفق به کسب اعتماد کاربران و کاوشگران در سراسر جهان شده است. این کمپانی با تولیدات با کیفیت خود در طی بیش از ده سال سابقه موفق به کسب انواع گواهینامه ها و استاندارد های اتحادیه اروپا شده است. شناسه های هدف دقیق و زنگ های هارمونیک با فرکانس های قابل تنظیم به شما امکان می دهد اهداف را به راحتی شناسایی کنید.

 

نقطه زن لجند 09014444903
نقطه زن لجند
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

فلزیاب لجند تست عمق

با فناوری جدید و منحصر به فرد توسعه یافته است تا از تشخیص اشیاء فلزی عمیق و گنجینه های مدفون از فواصل دور با گزینه های جستجوی سفارشی مانند خاک، نوع هدف و محدوده فاصله برای نتایج صحیح  اطمینان حاصل کند. سیستم برد بلند در اصل عملیات فلزیاب لجند به تولید فرکانس های رادیویی و ارسال آن ها از طریق دو آنتن نصب شده در جلوی واحد اصلی بستگی دارد. زمانی که فرکانس های رادیویی تولید شده توسط دستگاه به هدف احتمالی برخورد کند، دستگاه شروع به چرخش می کند. کاملاً تا عمق 3 متر (10 فوت) در آب فرو می رود و از ورود گرد و غبار محافظت می شود.

 

نقطه زن لجند
خرید و فروش فلزیاب
09014444903

قیمت فلزیاب لجند

به شما امکان می دهد تا با تنظیم سرعت پاسخ هدف، اهداف کوچکتر را در میان سطل زباله شناسایی کنید. تنظیمات دلخواه خود را برای مکان ها و/یا اهداف مختلف به طور جداگانه در هر حالت برای هر یک از 4 نمایه کاربر که مجموعاً 16 مجموعه تنظیمات مختلف را شامل می شود ذخیره کنید. باعث صرفه جویی در زمان شناسایی ارزشمند می شود و دستگاه را برای آشکارسازهای تازه کار و همچنین با تجربه مناسب می کند.

یکی از نکات بسیار مهمی که بر روی قیمت فلزیاب لجند تاثیر گذار است. خدمات پس از فروش بر روی این دستگاه است. هر چقدر هم که دستگاه فلزیاب یک دستگاه حرفه ای و با کیفیت باشد، نیاز به خدمات پس از فروش داشته تا شما بتوانید با خیال راحت به فعالیت خود با دستگاه فلزیاب ادامه دهید. برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت انواع فلزیاب با شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما