خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

قیمت فلزیاب OKM EXP 6000

فلزیاب EXP 6000 دستگاه فلزیاب تصویری سه بعدی است، که یکی از محصولات کمپانی OKM می باشد. این فلزیاب به طور کامل بی سیم است و میتوان با یا صفحه نمایش لمسی، عینک ویدئو های اندروید و تبلت اندروید کنترل می شود. این اولین اسکنر زمین سه بعدی در جهان می باشد. که با بهره گیری از جدید اختراع پروب تلسکوپی OKM است که می تواند 50-120 سانتی متر گسترش است.

صفحه نمایش Exp6000 به صورت لمسی است و کاوشگران به راحتی می توانند با صفحه نمایش رنگی تنظیمات دستگاه را انجام دهند. البته تنظیمات بسیار ساده و به صورت خودکار انجام می شود. کنترل خودکار روشنایی به کاوشگران این شرایط را فراهم می کند که در شرایط ها مختلف نور آن تنظیم شود. همچنین تصویر برداری از تمامی حفره و سازها درون زمین باعث می شود تمامی رخداد ها و همچنین معدن ها کانی و مواد معدنی طبیعی را به راحتی کاوش کنند. البته تمامی اسکن ها را می توان با عینک تصویری مشاهده کنید تا چیزی از موانع زمین را کاربر از دست ندهد.

ذ یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های جستجوی فلزات است. که با استفاده از تکنولوژی تصویری، قابلیت شناسایی فلزات را در زیر خاک با دقت بالا ارائه می‌دهد. این فلزیاب تصویری با دارا بودن قابلیت تصویربرداری، به کاربر این امکان را می‌دهد که با استفاده از دوربین گوشی، فلزات را به صورت تصویری مشاهده کند. در این مقاله به بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های دستگاه اسکنر exp 6000 ژئوفیزیک پرداخته خواهد شد.

 

مشخصات دستگاه okm 6000 09014444903
قیمت فلزیاب OKM EXP 6000
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

مشخصات دستگاه OKM EXP 6000

اسکنر فلزیاب 6000 OKM EXP مدل به روز و پیشرفته دستگاه eXp 5000 شرکت او کی ام در سال 2016 می باشد. تفاوت این دو سیستم در نحوه ی ارتباطی بین دستگاه و آنتن ها است. از انواع اسکنر OKM میتوان به سری مدل های ای ایکس پی 4500 و ای ایکس پی 5000 اشاره نمود. که در سری جدید در سال 2021 در دو مدل پرو و پرو پلاس تولید شده است.

اسکنر همه کاره exp 6000 قادر است تمامی اجسام زمین را به صورت دو بعدی و یا سه بعدی روی صفحه نمایش نشان دهد و کاوشگر تصویری از تمامی رخدادهایی که در زمین است را می بینند و در صورت وجود گنج و فلز و طلا و همچنین اشیاء گرانبها به راحتی آنها را تشخیص می دهد. اطلاعات تصویر برداری به سیو می شود و به وسیله نرم افزار های می توانند مهندسان آن را تجزیه و تحلیل کنند نوت بوک ویندوز با نرم افزار تشخیص Visualizer 3D Studio نصب شده امکان تجزیه و تحلیل تصویر اسکن دقیق را فراهم می کند.

 

قیمت فلزیاب OKM EXP 6000 09014444903
قیمت فلزیاب OKM EXP 6000
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

ویژگی فلزیاب EXP 6000

در فلزیاب OKM EXP 6000 روش انتقال داده ها به صورت بی سیم است. ارتباط بین دستگاه مادر و سایر بخش های سیستم به صورت Wireless می باشد. برای هر کاری آنتن خاص به کار گرفته می شود. استفاده از آنتن های تخصصی یکی از مزایای این دستگاه است. از جمله سوپر سنسور و آنتن تونل و آنتن Live Stream میتوان اشاره نمود.

اسکنر okm آلمان علاوه بر گنج یاب قوی اسکنر و ردیاب بسیار قدرتمند هم است از این دستگاه کاملا بی سیم است و به وسیله عینک ویدیویی و نوت بوک تصویری کنترل می شود این اسکنر در دنیا بی نظیر است و رقیبی به اون شکل ندارد که با استفاده از فناوری تلسکوپی جدید OKM استفاده می شود همچنین تا 124 سانتیمتر گسترش می یابد.

 

مشخصات دستگاه okm 6000 09014444903
قیمت فلزیاب OKM EXP 6000
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

امکانات فلزیاب 6000 OKM EXP عبارتند از:

  • حذف سیم و کابل های اضافی
  • حذف مواد معدنی
  • نمایش سایز و اندازه فلزات
  • تفکیک فلزات
  • تعیین دقیق عمق هدف
  • عمق نفوذ مفید 25 متری
  • امکان تونل یابی به صورت سه بعدی
  • ابعاد دستگاه فلزیاب ۹۵ در ۱۹۰ در ۳۲۰ میلی متر
  • قابلیت کار در دمای ۰  و ۴۰ درجه سانتی گراد
  • دارای ولتاژ ورودی: ۱۲ – ۱۴٫۴ ولت DC
  • دارای رابط (انتقال داده) بوسیله USB
  • قابلیت کار با نرم افزار Vizualizer 3D
  • دارای پروب افقی ۲۵ سانتی متر
  • دارای صفحه نمایش ۱۰۰۰ mcd
  • قابلیت کار در رطوبت  ۵٪ – ۷۵٪
  • وزن تقریبی دستگاه ۱۵۳۰ گرم
  • دارای حافظه داده ۸ گیگابایت
  • دارای حافظه رم ۲ گیگابایت
  • دارای پردازنده AMD-GX
  • زمان کار: تقریبا ۳ ساعت

 

مشخصات دستگاه okm 6000 09014444903
قیمت فلزیاب OKM EXP 6000
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

قیمت فلزیاب OKM EXP 6000

با توجه به تنوع بسیار بالای انواع دستگاه های فلزیاب، شما باید بهترین دستگاه فلزیابی را انتخاب کنید که با اهداف شما سازگاری داشته باشد و با بهترین قیمت را تهیه نمائید. شما برای خرید فلزیاب با کیفیت، باید قیمت های بالاتری را بپردازید. برخی از دستگاه‌های فلزیاب کیفیت مناسبی ندارند اما شرکت های ارائه دهنده با تبلیغات گوناگون سعی می کنند شما را قانع کنند. یکی از نکات بسیار مهمی که بر روی قیمت دستگاه فلزیاب تاثیر گذار است، خدمات پس از فروش بر روی این دستگاه است.

 

قیمت فلزیاب OKM EXP 6000 09014444903
قیمت فلزیاب OKM EXP 6000
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

سیستم انتقال داده Wireless

در گنج یاب ای ایکس پی ۶۰۰۰ شیوه و روش انتقال داده ها به صورت بی سیم است. ارتباط بین دستگاه مادر و سایر بخش های سیستم به صورت Wireless است. گنج یاب ای ایکس پی ۶۰۰۰ در دو مدل پرو و پرو پلاس عرضه می شود. تفاوت این دو سیستم در تعداد آنتن ها و متعلقات هر دو سیستم است. در دستگاه eXp 6000 سعی شده است برای هر کاری و نیازی آنتن خاص به کار برده شود. استفاده از آنتن های تخصصی یکی از مزیت های این دستگاه است. از جمله سوپر سنسور و آنتن تونل و آنتن Live Stream اشاره کرد.

 

قیمت فلزیاب OKM EXP 6000 09014444903
قیمت فلزیاب OKM EXP 6000
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

منوی عملیاتی گنج یاب ای ایکس پی ۶۰۰۰ عبارتند از:

  • Ground Scan: با استفاده از سوپر سنسور و یا آنتن تلسکوپی اپراتور قادر است از آنچه در زیر آنتن هست تصویری سه بعدی به دست آورد. با اسفاده از کابل USB دیتای ذخیره شده را به کامپیوتر منتقل نماید.
  • Pinpoint: اپراتور می تواند نقطه دقیق قرار گیری هدف را تعیین و مشخص نماید و قادر است بین فلزات تمایز قایل شود.
  • Live Scan: اپراتور بدون محدودیت حرکتی قادر است اسکنی آزاد در تمامی جهات داشته باشد. از این آنتن در برداشت های اولیه اسفاده می شود.
  • Mineral Scan: در این بخش میتوان مواد معدنی و کانی ها را با دقت زیاد تشخیص داد و از تداخل مواد معدنی در عملکرد سیستم جلوگیری نمود.
  • Tunnel Scan: در این بخش میتوان عمقی ترین تونل ها و فضاهای خالی و مقبره ها را تشخیص داد. تونل یابی می تواند یکی از سر نخ های مفید در زمینه گنج یابی باشد، که دستگاه آن را به بهترین حالت ممکن انجام می دهد.
  • Magnetometer: برای تشخیص و حذف فلزات آهنی که ممکن است باعث ایجاد تداخل در جریان اسکن شود مورد استفاده قرار می گیرد، در واقع از مگنتومتر میتوان برای پاکسازی سایتی از اهداف آهنی استفاده می شود.

 

قیمت فلزیاب OKM EXP 6000 09014444903
قیمت فلزیاب OKM EXP 6000
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

شرکت okm آلمان

کمپانی OKM یکی از شرکت‌های پیشرو در تولید انواع فلزیاب‌های حرفه‌ای و پیشرفته است. یکی از اهداف اصلی شرکت OKM تولید دستگاه های باکیفیت و مدرن است، که با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌شوند. برای خرید دستگاه مورد نظر خود و اطلاع از قیمت فلزیاب قلمی می توانید با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید. برخی از ویژگی‌های محصولات این شرکت عبارتند از:

  1. طراحی ساده و کاربرپسند
  2. حساسیت بالا نسبت به فلزات ارزشمند و جواهرات
  3. کیفیت بالای ساخت انواع دستگاه ها
  4. مقاومت در برابر آب و گرد و غبار

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب،خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما