خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

قیمت فلزیاب لورنز z2

فلزیاب‌ یکی از ابزارهای مورد نیاز در حوزه‌هایی همچون صنایع معدن، بازرسی ساختمان و جستجوی گنجینه هستند. در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت فلزیاب لورنز z2 بپردازیم. لورنز یکی از برترین شرکت‌های تولید فلزیاب در جهان می‌باشد و محصولات آنها در بسیاری از کشورها استفاده می‌شوند. فلزیاب لورنز Lorenz z2 ساخت کشور آلمان شرکت دیپ مکس است. این دستگاه یکی از بهترین فلزیاب های پالسی موجود در بازار می باشد. فلزیاب لورنز توانایی کاوش و ردیابی فلزات مختلف از جمله طلا، نقره و برنز دارد و به هنگام ردیابی فلزات به اپراتور هشدار می دهد. از امکانات فلزیاب لورنز قابلیت حذف فلزات ریز ناخواسته، دارای کویل های ضدآب، سرعت بالای پاسخ صوتی، عملکرد پایدار در زمین های معدنی و نمکی و سیستم کارکرد پالسی میتوان اشاره نمود. برتری این دستگاه نسبت به سایر فلزیاب های پالسی شامل عدم حساسیت به مواد معدنی و کانی ها، ثبات و پایداری بسیار بیشتر نسبت به سایر فلزیاب ها و نیز برای هر عمقی می توان از فریم خاص استفاده نمود.

 

دستگاه لورنز z2 09014444903
قیمت فلزیاب لورنز z2
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

عمق مفید لورنز

به طور کلی عمق مفید فلزیاب لورنز، به عمقی اشاره دارد که این دستگاه قادر به تشخیص و شناسایی فلزات در آن عمق می‌باشد. عمق مفید لورنز به عواملی مانند نوع خاک، نوع فلز و حالت آب و هوا وابسته است. به صورت دقیق نمی‌توان آن را تعیین کرد. برای فلزیاب لورنز z2، محدوده عمق قابل تشخیص بین ۱۰ تا ۱۵ متر است. اما باید توجه داشت که عمق مفید به شدت وابسته به ویژگی‌های زمین و محیط است و ممکن است در شرایط مختلف متغیر باشد. در مناطقی با خاک سخت و کوهستانی، فلزیاب لورنز z2 قادر به تشخیص فلزات در عمق‌های بیشتری است. در حالی که در مناطقی با خاک نرم و مرطوب، عمق مفید آن کاهش می‌یابد. بنابراین، برای داشتن تصویر دقیقی از عمق مفید فلزیاب لورنز، باید به شرایط زمینی و محیطی مورد نظر دقت کرد و با استفاده از تجربه و آزمایش‌های عملی، به عمق مورد نظر دست پیدا کرد.

یکی از موضوعات مهم برای کاوش گنج که برای بسیاری از کاوشگران از اهمیت بالایی برخوردار میباشد. میزان عمق کاوش فلزیاب است. فلزیاب ها دارای انواع مختلفی هستند که هر یک دارای عمق کاوش مشخصی میباشد. عامل اصلی در افزایش عمق کاوش، کویل فلزیاب می باشد. همان طور که می دانید فلزیاب پالسی نسبت به دیگر سیستم ها از عمق کاوش بسیار بیشتری برخوردار میباشد و همین موضوع باعث استقبال کاوشگران ایرانی در این نوع سیستم ها شده است. فاکتورهایی همچون جنس خاک، تکنولوژی کارکرد فلزیاب، کویل فلزیاب، تنظیمات فلزیاب باعث کم و زیاد شدن عمق دستگاه ها می شود. اندازه کویل تاثیر مستقیمی در عمق آن دارد. هرچه لوپ دستگاه بزرگ باشد عمق قابل دستری آن نیز بیشتر است.

 

دستگاه لورنز z2 09014444903
قیمت فلزیاب لورنز z2
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

جدول عمق زنی لورنز زد تو

لورنز یکی از شرکت‌هایی است که فلزیاب‌های متعددی با انواع ویژگی‌ها و عمق‌های قابل تشخیص مختلف تولید می‌کند. عمق زنی فلزیاب لورنز وابسته به مدل خاص دستگاه، نوع خاک و محیط مورد استفاده است. همچنین، عمق زنی ممکن است با توجه به نوع فلز مورد تشخیص و تنظیمات دستگاه تغییر کند. به طور کلی، فلزیاب لورنز قادر به تشخیص فلزات در عمق‌های مختلفی است که معمولاً بین ۱ تا ۵ متر برای فلزیاب‌های حرفه‌ای و تا ۱۰ متر برای فلزیاب‌های صنعتی می‌باشد. اما باید توجه داشت که این مقادیر تقریبی هستند و به شرایط محیطی، نوع فلز و ویژگی‌های زمین وابسته هستند.

 

خرید فلزیاب دیجی کالا

 

ویژگی های فلزیاب لورنز Lorenz z2 عبارت اند از :

  • شناسایی و تفکیک فلزات آهنی و غیرآهنی
  • پاسخ صوتی لگاریتمی و نوار شدت
  • تشخیص بسیار آسان و موثر مناطق بزرگ
  • عملیات پایدار بر روی زمین معدنی یا آب شور
  • صفحه نمایش LCD سفارشی
  • قابلیت تشخیص فلزات در عمق‌های بالا
  • دقت بالا به هنگام کاوش
  • شناسایی فلزات در شرایط سخت محیطی
  • قابلیت تشخیص اجسام زیرزمینی:
  • سهولت استفاده از دستگاه فلزیاب
  • باتری با طول عمر بال
  • قابلیت اتصال به کامپیوتر
  • قابلیت تنظیم حساسیت
  • وزن کم و قابل حمل
  • قابلیت شناسایی فلزات در بیشتر نوع خاک

 

دستگاه لورنز z2 09014444903
قیمت فلزیاب لورنز z2
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

قیمت فلزیاب لورنز

فلزیاب لورنز z2 دارای حساسیت بالا و دقت بسیار بالایی است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا فلزات را با دقت پیدا کند. این دستگاه همچنین دارای قابلیت تشخیص فلزات با ارزش و بدون ارزش می‌باشد که به کاربر این امکان را می‌دهد تا به سرعت و با دقت محل فلزات را پیدا کند. یکی از نکات بسیار مهمی که بر روی قیمت دستگاه لورنز تاثیر گذار است. برای خرید فلزیاب لورنز باید توجه کنید که با توجه به تنوع بسیار بالای انواع دستگاه های فلزیاب، شما باید بهترین دستگاه فلزیابی که با اهداف شما سازگاری دارد با بهترین قیمت را تهیه نمائید. تسهیلات متعددی برای خریدار دستگاه فلزیاب در اختیار شما قرار می گیرد تا شما تحت شرایط قرار گرفته و یک دستگاه بی کیفیت را با قیمت بسیار بالایی خریداری نمایید. برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت انواع فلزیاب می توانید با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید.

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش دستگاه،خرید فلزیاب و تعمیر دستگاه 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما