خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

فلزیاب پین پوینتر پروفایند

شرکت ماینلب به عزیزانی که به کار کاوشگری مشغول هستند، به اپراتور های حرفه ای و همین طور تازه کار کمک می کند. که از این دستگاه بهترین بهره را ببرنند و بتوانند با استفاده از این فلزیاب دستی به اهداف ارزشمندی که مد نظرشان است، برسند. می توانید برای خرید فلزیاب دستی و مشاوره با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن تماس بگیرید.

پین پوینتر پرو فایند یکی از بهترین و جدیدترین محصولات شرکت ماینلب استرالیا است، که با عملکرد دقیق و عالی خود بر سایر رقبای موجود در بازار ایران و جهان برتری یافته است. عملکرد بسیار عالی و دقیق این فلزیاب بر محبوبیت آن در بازار فلزیاب های دنیا افزوده است.

قادر به تفکیک کامل و بی نقص انواع فلزات هنگام حفاری و کاوش است، فلزیاب بسیار حرفه ای یکی از پیشرفته ترین فلزیاب های موجود است. کارخانه Minelab در استرالیا این دستگاه را با عنوان پین پوینتر پروفایند 20، پین پوینتر پروفایند 25 و پین پوینتر پروفایند 35 تولید کرده است و به فروش می رساند.

 

فلزیاب پین پوینتر پروفایند 09014444903
فلزیاب پین پوینتر پروفایند
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

بررسی قیمت پین پوینتر ماینلب در بازار

قیمت پین پوینتر ماینلب در بازار ایران به خاطر نوسانات نرخ دلار و یورو، موانع قانونی واردات فلزیاب، تحریم های بین المللی و هزینه حمل و نقل نوسان دارد. لذا برای استعلام قیمت فلزیاب با مشاوران شرکت آسیا مدرن تماس بگیرید.

عواملی که بر قیمت فلزیاب تاثیر گذارند عبارتند از:

عوامل مختلفی بر قیمت دستگاه تاثیر می گذارند، که برخی از آن ها را بی شک شما هم می دانید. با این وجود سعی داریم مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت فلزیاب را با هم بررسی کنیم.

  • نوع دستگاه: دستگاه های فلزیاب در انواع مختلفی مانند صوتی، نقطه زن، تصویری و ردیاب تولید می شوند. هر نوع دستگاه دارای ویژگی ها و قابلیت های خاص خود است و قیمت آن نیز با توجه به این عوامل تعیین می شود.
  • برند سازنده: برندهای مختلف دستگاه های فلزیاب، محصولات خود را با قیمت های متفاوتی به فروش می رسانند. برندهای معتبر و شناخته شده معمولا محصولات باکیفیت تری تولید می کنند و قیمت بالاتری نیز دارند.
  • کیفیت ساخت: کیفیت ساخت فلزیاب نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارد. دستگاه های باکیفیت از مواد اولیه باکیفیت تر ساخته می شوند. دارای قطعات و اجزای دقیق تری هستند.
  • ویژگی ها و قابلیت ها: دستگاه های فلزیاب با ویژگی ها و قابلیت های بیشتر، قیمت بالاتری دارند. به عنوان مثال، دستگاه های دارای قابلیت رد آهن، عمق کاوش بیشتر و قابلیت تصویر برداری، قیمت بالاتری دارند.
  • عمق کاوش: عمق کاوش دستگاه فلزیاب و دستگاه طلایاب یکی از مهم ترین فاکتورها و عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن است. دستگاه هایی که می توانند در عمق بیشتری فلزات را تشخیص دهند، قیمت بالاتری دارند.
  • نوع حسگر: نوع حسگر دستگاه نیز بر قیمت فلزیاب تاثیر زیادی می گذارد. دستگاه های دارای حسگر های پیشرفته تر، حساسیت بیشتر روی طلا و فلزات قیمت بالاتری دارند.
  • منبع تغذیه: دستگاه های فلزیاب با منبع تغذیه باتری، قیمت کمتری نسبت به دستگاه های دارای منبع تغذیه برقی دارند.
  • گارانتی: گارانتی دستگاه فلزیاب نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارد. دستگاه هایی که دارای گارانتی طولانی مدت می باشند، نسبت به دیگر سیستم ها با شرایط گارانتی و وارانتی با مدت کمتر گران تر هستند.

 

معرفی دستگاه فلزیاب Pin Pointer شرکت ماینلب

فلزیاب پین پوینتر یکی از محصولات شرکت ماینلب استرالیا است، که به دلیل وجود امکانات ویژه در دستگاه ها بسیار در بین مشتریان و کاوشگران محبوب و پرفروش است. پین پوینتر مکمل فلزیاب هایی مانند نقطه زن GPX 5000 محسوب می شود و خیلی اوقات می توان از این دستگاه کمکی در کنار دستگاه اصلی استفاده کرد و دقیق تر به هدف نزدیک شد.

صرفه جویی در زمان یکی دیگر از مواردی است که کاوشگران همواره مدنظر دارند. که با قابلیت استفاده آسان و سریع این معضل را حل می کند. Pin Pointer شرکت ماینلب قادر است در خاک یا روی دیواره چاله ها و سقف ها ردیابی کند و هدف را برای اپراتور بیابد و نیز همچنین در یافتن اهداف کوچک و ریز بسیار کارآمد است.

 

فلزیاب پین پوینتر پروفایند 09014444903
فلزیاب پین پوینتر پروفایند
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

مدل های دستگاه PinPointer Pro Find:

این دستگاه در سه مدل مختلف عرضه می شود که عبارت اند از: پین پوینتر پرو فایند 20، پین پوینتر پرو فایند 25 و پین پوینتر پرو فایند 35. خصوصیات و ویژگی های این سه مدل دستگاه یکسان است، تنها تفاوت آن ها در عمق کاوش است. پین پوینتر پرو فایند 20 قادر است تا عمق 20 متری را کاوش کند. دستگاه پین پوینتر پرو فایند 25 قادر است تا عمق 25 متری را کاوش کند و دستگاه پین پوینتر پرو فایند 35 نیز قادر است تا عمق 35 متری را کاوش کند.

 

ویژگی های منحصر به فرد و پیشرفته Pin Pointer Pro Find:

  • جست و جو و کاوش اهداف در هوای تاریک
  • قابل استفاده برای نقطه زنی در داخل چاله ها و دیوار ها
  • زنگ هشدار در مواقع گم کردن دستگاه
  • دارای یک باطری 9 ولتی آلکالین
  • حساسیت زیاد به انواع فلزات ریز و کوچک
  • دارای اندازه کوچک و قابل حمل
  • عمق کاوش تا 14 اینچ (40 سانتی متر)
  • حساسیت قابل تنظیم در 5 سطح
  • تنظیم مجدد سریع
  • دارای چراغ قوه ال ای دی قوی
  • دارای دو تن صدای مختلف
  • پین پوینتر صوتی (بوقی) دارای ویبره
  • تشخیص فلزات آهنی
  • دید بالا برای جلوگیری از گم شدن
  • هشدار گم شدن دستگاه
  • امکان اسکن در زیر آب تا 10 فوت (3 متر)
  • ابعاد 145 x 50 x 25 میلی متر
  • وزن 125 گرم
  • منبع تغذیه باتری 9V PP3
  • عمر باتری 20 ساعت
  • دارای غلاف و بند
  • دمای کارکرد -20 تا 50 درجه سانتی گراد
  • رطوبت کارکرد تا 100%
  • کیف مخصوص حمل گنج‌یاب
  • باتری 9V PP3
  • راهنمای چند زبانه

 

فلزیاب پین پوینتر پروفایند 09014444903
فلزیاب پین پوینتر پروفایند
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

نقد و بررسی فلزیاب دستی PRO-FIND

فلزیاب قلمی PRO-FIND ساخت شرکت ماینلب استرالیا می باشد، این محصول اندازه کوچک و قابل حمل دارد. فلزیاب نقطه زن PRO-FIND از نوع فلزیاب های بوقی می باشد، که شما برای پیدا کردن اهداف کوچک و ریز در هوای تاریک بسیار می توانید از این دستگاه استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت فلزیاب قلمی می توانید با کارشناسان مجرب شرکت ما تماس بگیرید و از خدمات ویژه شرکت بهره مند شوید.

از طرفی شما با دستگاه 35 PRO-FIND می توانید سرعت کاوش و دقت کاوش خود را به صورت میانگین بین 15 الی 20 درصد افزایش دهید. چرا که شما می توانید حفاری در مکان درست را تجربه کنید. زمانی که شما به دنبال افزایش دقت کاوش طلا، نقره، اشیا باستانی و انواعی از جواهرات می باشید، به یک پین پوینتر 25 PRO-FIND نیاز خواهید داشت.

 

بررسی ویژگی های شاخص دستگاه فلزیاب پین پوینتر پروفایند

دارای نشانگر هدف و جلوه های ویژه

معمولا زمانی که شما مشغول کاوش می باشید، نور کافی و یا شرایط محیطی مناسب برای بررسی طلای قدیمی مدفون شده در دل خاک را ندارید. دستگاه PRO-FIND می تواند با استفاده ویبره در دسته خود و همچنین چراغ به شما هشدار پیدا شدن طلا را بدهد. این دستگاه خاصیت نقطه زنی بسیار بالایی دارد.

 

دارای گواهینامه IP68

شرکت سازنده این دستگاه به صورت تخصصی در حوزه گنج یاب و همچنین فلزیاب مشغول به کار است. به همین دلیل است که نیاز شما را به خوبی می شناسد. این دستگاه خاصیت ضد آب و ضد گرد و غبار را دارد، که در هر نقطه و هر مکانی بهترین واکنش را از خود نشان می دهد. چرا که برای استفاده در محیط ساخت بهینه سازی شده است.

 

قابلیت هشدار برای گم شدن

در صورتی که شما دستگاه پین پوینتر خود را به هر دلیل گم کنید، این دستگاه دارای هشدار پیدا شدن می باشد. این دستگاه هوشمند برای راحتی کار شما و همچنین برای صرفه جویی در زمان شما، دارای تنظیمات ویژه و هشدار شرایط خاص می باشد.

 

فلزیاب پین پوینتر پروفایند 09014444903
فلزیاب پین پوینتر پروفایند
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

دارای تنظیمات اختصاصی برای اپراتور آماتور و حرفه ای

اگر شما یک اپراتور آماتور می باشید، نقطه زن PRO-FIND برای شما تنظیمات اتومات دارد. اما اگر شما یک اپراتور حرفه ای می باشید، دستگاه پین پوینتر برای شما تنظیمات اختصاصی دارد. شما به واسطه این تمرینات می توانید حساسیت دستگاه خود را کم و زیاد کنید. تمام هدف از این دستگاه این است که شما کیفیت بسیار بالایی را تجربه کنید.

 

مصرف بسیار کم

شما با استفاده از سکه یاب پروفایند 35 می توانید به مدت 30 ساعت به صورت مداوم کار کنید. منبع مصرف این دستگاه یک باتری 9 ولتی می باشد.

 

قابلیت ضد آب، ضد گرد و غبار

هر دو مدل پین پیونتر پرو فایند ماینلب دارای قابلیت ضد آب هستد. البته با این تفاوت که پین پوینتر 20 فقط 1.5 متر (5 فوت) و مدل 30 دو برابر مدل 20 در داخل آب کار می‌کند. پس شما از هر دو دستگاه می‌توانید در داخل و حتی در شرایط آب و هوایی مرطوب کار کنید.

 

نشانگر صوتی همراه لرزش

سری پروفایند از فلزیاب‌های ماینلب دارای نشانگر صوتی همراه با لرزش هستند. یعنی هنگام استفاده و با نزدیک شدن کاوشگر به هدف، صدا و لرزش تشدید می‌شود؛ در نتیجه، بازیابی هدف را به ویژه در زیر آب آسان‌تر می‌کند. این قابلیت دستگاه را برای استفاده در محیط‌های پر سر و صدا یا برای افراد دارای اختلالات شنوایی مناسب خواهد بود. نشانگر صوتی همراه لرزش در هر دو مدل پین پوینتر پروفایند وجود دارد.

 

فلزیاب پین پوینتر پروفایند 09014444903
فلزیاب پین پوینتر پروفایند
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

دستگیره زرد با دید بالا

هر دو مدل فلزیاب پین پوینتر پرو فایند PRO-FIND ماینلب دارای دستگیره زرد روشن برای کاوش آسان با وضوح قابل مشاهده است؛ بنابراین پس از حفاری دستگاه را گم نخواهید کرد. این دستگاه به دلیل وجود ویژگی های منحصر به فرد و حرفه ای در بین کاوشگران جزو پیشرفته ترین فلزیاب یاد می شود.

 

دارای چراغ قوه LED

پین پوینتر پروفایند دارای یک چراغ قوه LED داخلی است که می‌تواند برای روشن کردن منطقه تشخیص در شرایط کم نور استفاده شود. البته در نظر داشته باشید که  این ویژگی فقط دارای پین پوینتر 35 وجود دارد و مدل 20 چراغ قوه ندارد.

 

حساسیت قابل تنظیم

از ویژگی های بارز و بسیار خوب آن می توان به 5 سطح حساسیت آن که قابل تنظیم می باشد اشاره کرد. شما می توانید به راحتی در زمین های مختلف و همچنین در انواع خاک ها با سطوح مختلفی اسکن انجام دهید. با قدرت حساسیت قابل تنظیم شما می توانید به راحتی به شکل های مختلفی از این پین پوینتر حرفه ای ماینلب استفاده کنید.

 

فلزیاب پین پوینتر پروفایند 09014444903
فلزیاب پین پوینتر پروفایند
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

دارای دو صدای متفاوت برای تشخیص فلزات

یکی دیگر از مزایای خوب در بخش ویژگی ها قصد معرفی آن را داریم، مربوط به دو تن صدا می باشد. به راحتی می توان از طریق صدا های تولید شده توسط دستگاه وجود فلزات با ارزش را از فلزات و آشغال های بی ارزش تشخیص داد. زمانی که شما یک اپراتور حرفه ای باشید، تنها از طریق گوش دادن به صدا متوجه می شود که پیش روی شما طلا وجود دارد یا فقط یک تکه آهن را پیدا کرده اید.

 

تنظیم مجدد دستگاه با سرعت زیاد

تنظیمات مجدد از مهمترین ویژگی ها در دستگاه های پین پوینتر است. شرکت های سازنده فلزیاب پین پوینتر سعی دارند با قرار دادن یک گزینه افراد بتوانند در زمان اسکن، دستگاه را ریست کنند. منظور از تنظیم مجدد چیزی شبیه به کالیبره کردن می باشد، که شما با این ویژگی می توانید در زمان اسکن بلافاصله دستگاه را تنظیم مجدد کرده و دوباره به اسکن کردن زمین ادامه دهید.

 

دستگاه فلزیاب پین پوینتر پروفایند با عمق کاوش بالا

یکی از مزایای بسیار خوب این فلزیاب بوقی عمق کاوش بالای زمین می باشد. هم اکنون شرکت ماینلب توانسته با بالاترین تکنولوژی و فناوری جدید روز دنیا یک پین پوینتر یا نشانگر دقیق با عمق اسکن بسیار زیاد را برای علاقمندان به گنج یابی و دفینه یابی طراحی کند. میزان عمق نفوذ بر اساس عددی که در کنار اسم آن وجود دارد مشخص شده است.

 

فلزیاب پین پوینتر پروفایند 09014444903
فلزیاب پین پوینتر پروفایند
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

بررسی کاربردهای اصلی دستگاه پین پوینتر پروفایند

بی شک هر کسی که با دستگاه فلزیاب پین پوینتر قلمی آشنایی دارد، به خوبی میداند که کاربرد و کارایی اصلی آنها چیست؟ با این وجود قصد داریم در اینجا برخی از مهمترین کاربردها پین پوینتر پرو فایند ماینلب را خدمت شما معرفی کنیم.

شما می توانید از این پین پوینتر پیشرفته و حرفه ای که مدل pro find می باشد، به منظور یک نقطه زن استفاده کنید. با این تفاوت که فلزیاب نقطه زن عمق کاوش و میزان عمق نفوذ در زمین بیشتری را دارد می باشد، اما تنها 40 سانت زیر زمین را برای شما اسکن می کند.

در اصلاح جستجوگران گنج و دفینه به پین پوینتر ها ابزاری به به عنوان تیر آخر یاد می شود. به این منظور که در زمان حفاری زمانی که به هدف و گنج مورد نظر نزدیک می شوید، می توان از پین پونیتر پرو فایند برای تشخیص محل دقیق استفاده کرد.

 

فلزیاب پین پوینتر پروفایند 09014444903
فلزیاب پین پوینتر پروفایند
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

مزایای استفاده از فلزیاب قلمی سری پروفایند

استفاده از سری محصولات پروفایند یعنی هر دو مدل 20 و 35 مزایای زیادی برای کاربر دارد. در اینجا برخی از مزایای استفاده از پین پوینتر PRO-FIND آورده شده است:

  • افزایش دقت: پین‌پوینتر‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا اهداف را با دقت بیشتری تعیین کنید، در نتیجه در وقت و تلاش شما صرفه‌جویی خواهد شد.
  • حفره‌های کوچکتر: پین‌پوینتر‌ها به شما این امکان را می‌دهند که حفره‌های کوچک‌تری را هنگام حفاری برای اهداف ایجاد کنید، که کمتر محیط را خراب می‌کند.
  • بازیابی سریعتر هدف: پین‌پوینتر‌ها به شما کمک می‌کنند تا اهداف را سریع‌تر بازیابی کنید. این ویژگی زمانی که در محدودیت زمانی دارید، می‌تواند بسیار مفید باشد.

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

 تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی آموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خرید فلزیاب 09014444903

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات@zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما