خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

فلزیاب سی تی ایکس 3030

کمپانی مینلب یکی دیگر از سازنده دستگاه های فلزیاب و گنج یاب معتبر در جهان می باشد. از دستگاه های معروف این شرکت می توان به فلزیاب ctx-3030 اشاره کرد. سی تی ایکس 3030 یک فلزیاب با سیستم vlf می باشد و دقت زیادی برای پیدا کردن اهداف تا عمق 2 متر را برای اپراتور فراهم می سازد. در این مطلب می خواهیم دفترچه راهنمای فارسی فلزیاب minelab ctx 3030 را برای دانلود عزیزان اپراتور قرار داده ایم. با مطالعه این دفترچه راهنما، آموزش استفاده کردن دستگاه فلزیاب ماینلب سی تی ایکس 3030 را شما می آموزید.

 

سی تی ایکس 3030
09014444903

 

تنظیمات فلزیاب سی تی ایکس 3030

با استفاده از عمق کاوش دقیق2 متری و LCD رنگی فلزیاب سی تی ایکس میتوان به جستو جوی فلزات با ارزش , طلا , نقره , جواهرات و انواع دفینه های زیر خاکی پرداخت و از طریق این LCD رنگی با کیفیت میتوان به عمق اندازه جنس هدف موردنظر پی برد و به نتایج خوبی رسید . با استفاده از سیستم GPS منحصر به فرد شرکت ماینلب میتوان به موقعیت مشخص شده برسید و یافته های خود را ذخیره کنید و همچنین برای ردیابی نقاطی که در آن اسکن انجام داده اید میتوانید توسط نرم افزار Xchange 2 به نقشه های گوگل متصل شوید و مناطقی را که کاوش نکرده اید را مشاهده کنید و دوباره به کاوش در آن مناطق بپردازید.

 

دستگاه سی تی ایکس 3030
09014444903

 

تست فلزیاب سی تی ایکس 3030

فلزیاب CTX 3030 دارای کویل های جستو جو گر 06 و 17 می باشد که با متصل کردن این کویل ها هم عمق کاوش افزایش می یابد هم دقت دستگاه در یافتن اهداف بزرگ در عمق های زیاد و هم اهداف کوچک افزایش پیدا میکند که به کارکرد بهتر این دستگاه کمک میکنند . این دستگاه فلزیاب دارای خاصیت ضد آب بودن است که میتوان از آن تا عمق 3 متری در زیر آب استفاده کرد و به وجود فلزات باارزش نیز در صورت وجود در آب پی برد . همچنین دارای هدفون بی سیم است تا شما بدون مزاحمت سیم ها به کاوش بپردازید.

 

عمق فلزیاب ctx 3030

در داخل منو های فلزیاب ctx 3030 کلیدهایی وجود دارد که به شما امکان این را میدهد تا بطور دستی تنظیمات بالانس زمین و جلوگیری از تداخل سیگنالهای دیگر را فعال و یا غیرفعال کنید . فلزیاب سی تی ایکس 3030 دارای قابلیت چندزبانه بودن است که بصورت پیشفرض دارای 9 زبان موجود در دستگاه است مانند زبان های : انگلیسی المان فرانسه ایتالیایی لهستانی پرتقالی روسی اسپانیایی و ترکی . در ضمن این دستگاه دارای 2 سال گارانتی از سوی شرکت مین لب استرالیاست تا شما بتوانید در صورت برخورد با مشکل بدون پرداخت هزینه ای از گارانتی استفاده کنید.

 

فلزیاب سی تی ایکس 3030
09014444903

 

قیمت فلزیاب سی تی ایکس 3030

فلزیاب سی تی ایکس 3030 دارای قدرت تفکیک بسیار عالی فلزات است که میتوان از آن در مناطقی استفاده کرد که دارای درصد بالایی از مواد بی ارزش است بدون اینکه این مواد بی ارزش تاثیری در کارکرد دقیق این دستگاه داشته باشد . دستگاه سی تی ایکس 3030 کارکرد ساده ای دارد و دارای پنج حالت جستو جوی از پیش تعیین شده و بسیاری از عملکرد های اتوماتیک است که این قابلیت ها کار با دستگاه را برای همه فراهم کرده اند.

تنها کار برای استفاده از این دستگاه این است که آنرا روشن کنید و بصورت خودکار به کاوش می پردازد که این تنظیمات از پیش تعیین شده توسط مهندسان شرکت mainlab طراحی شده است که بهترین کارکرد و بهینه ترین عملکرد را دارد.  برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت فلزیاب با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید.

 

مقالات مرتبط : فلزیاب ایمپکت فلزیاب گوفایندفلزیاب سیمپلکس ردیاب aks فلزیاب پین پوینتر 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خریدفلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما