خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

فلزیاب ایتراک شرکت مینلب E-TRAC

دستگاه فلزیاب ایتراک محصول نوین و بی نظیر کمپانی معتبر ماینلب واقع در کشور استرالیا می باشد. که این شرکت در زمینه تولید و توسعه انواع دستگاه های فلزیاب، گنج یاب و طلایاب فعالیت خود را آغاز نمود. شرکت ماینلب استرالیا با به کارگیری تکنولوژی پیشرفته در ساخت دستگاه ها توانست به سرعت به یکی از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین فلزیاب در جهان تبدیل شده است.

به دلیل داشتن سیستم های جدید و پیشرفته در ساخت فلزیاب باعث شده است، تا کمپانی ماینلب به یکی از بهترین شرکت در زمینه تولید و فروش دستگاه های فلزیاب و گنج یاب تبدیل شده است. در این مقاله به معرفی فلزیاب ایتراک و بررسی مشخصات کلی دستگاه خواهیم پرداخت و در ادامه به پرسش های شما کاربران گرامی پاسخ داده شده است. در مقاله اطلاعات کامل در حوزه فلزیابی و گنج یابی خواهیم داد تا شما کابران گرامی با دستگاه فلزیاب ایتراک به خوبی آشنا شوید.

 

فلزیاب ایتراک شرکت مینلب E-TRAC
فلزیاب ایتراک شرکت مینلب E-TRAC
09014444903

 

فلزیاب ایتراک دست دوم

به دلیل تمرکز ویژه بر روی فلزیاب ایتراک شرکت ماینلب توانست توسط این دستگاه به فروش خوبی دست یابد. پیشنهاد ما به شما عزیزان این می باشد که اگر به دنبال یک دستگاه فلزیاب کاربردی با قابلیت های منحصر به فرد هستید، فلزیاب ایتراک ماینلب را تهیه نمائید. همچنین برای اطلاعات بیشتر در حوزه فلزیابی و خرید فلزیاب به سایت ما مراجعه نمائید. دستگاه فلزیاب ایتراک با طراحی منحصر به فرد و ویژه ارگونومیک این دستگاه بسیار کاربردی با کیفیت بالا می باشد. به دلیل طراحی دقیق که مناسب با آناتومی بدن می باشد، باعث شده تا اپراتوران و کاوشگران حرفه ای در هنگام کاوش بدون نگرانی و دشواری به کاوش و ردیابی خود بپردازند.

از دیگر ویژگی های فلزیاب ایتراک میتوان به کویل ضد آب دستگاه اشاره نمود. که با استفاده از کویل های ضد آب شما می توانید در مناطق ساحلی، مرطوب و حتی در رودخانه های کم عمق به کاوش خود بپردازید. قدرت کاوش دستگاه فلزیاب تقریبا حدود 2 متر است، البته با توجه به جنس و نوع خاک عمق نفوذ دستگاه ممکن است کمی متفاوت باشد. با استفاده از فلزیاب ایتراک دست دوم می توانید انواع فلزات با ارزش، جواهرات و سکه های باستانی در زیر زمین شناسایی و ردیابی کنید. شما داشتن کویل 11 اینچی این دستگاه می توانید به راحتی در عمق بسیار بالا نیز به کاوش خود ادامه دهید.  از امکانات ویژه و کاربردی این می باشد که با استفاده از کویل اپراتور می تواند مناطق بیشتر و وسیع تری را کاوش کند، که باعث افزایش سرعت در فلزیابی و گنج یابی می شود.

 

فلزیاب ایتراک شرکت مینلب E-TRAC
فلزیاب ایتراک شرکت مینلب E-TRAC
09014444903

 

قیمت دستگاه فلزیاب ایتراک

فلزیاب E-TRAC با داشتن تنظیمات پیشرفته و بروز شده برای کسانی که تجربه فلزیابی و کار با دستگاه گنج یاب را نداشته اند، بسیار مناسب باشد. همچنین این دستگاه قابلیت تنظیم به حالت کارخانه و از پیش تعیین شده را دارا می باشد. با توجه به این ویژگی ها شما کاربران گرامی می توانید به کاوش خود با این دستگاه بپردازید. فلزیاب ایتراک ماینلب به دلیل داشتن سیستم طیف کامل ( FBS ) با فرکانس های همزمان که از ۱٫۵ کیلو هرتز تا ۱۰۰ کیلو هرتز میتوان از این دستگاه در مناطق دشوار و زمین های سخت و ناهموار استفاده نمود.

به دلیل داشتن سیستم FBS دستگاه فلزیاب ایتراک به راحتی می تواند اهداف را شناسایی کرده و در ادامه به تجزیه و تحلیل هدف مورد نظر بپردازد. دستگاه E-TRAC دارای یک مانیتور LCD است، تا اپراتور بتواند در تاریکی نیز به کاوش خود ادامه دهد. همچنین فلزیاب ایتراک دارای قابلیت تشخیص و تفکیک انواع فلزات را دارا می باشد و می تواند فلزات با ارزش را از فلزات بی ارزش جدا و شناسایی کند.

برای خرید فلزیاب و فروش فلزیاب می توانید با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید. شرکت آسیامدرن با 20 سال سابقه کار در زمینه خرید و فروش فلزیاب در تهران مستقر هستند. همچنین جهت مشاوره برای خرید طلایاب با مشاوران مجرب این شرکت در تماس باشید.

 

از ویژگی های شرکت آسیامدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیامدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها : 

@karshenas_zarshenasan    

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما