خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

فروش فلزیاب ونکویش 540

فلزیاب ونکویش 540 یکی از بهترین دستگاه هایی است که برای آشکار سازی اشیاء درون زمین با عمق های متفاوت استفاده می شود این دستگاه مانند سایر دستگاه های دیگر شرکت ماینلب دارای محبوبیت فراوانی در بین جهان و از جمله ایران می باشد. قدرت تفکیک فلزات در دستگاه ونکویش بسیار حرفه ای بهینه سازی شده است و با حساسیت بسیار بالایی به تفکیک فلزات را انجام می دهد، که البته حالت کاربری قدرت تفکیک فلزات نیز بستگی دارد. عملکرد و کارایی ونکویش 540 هم دقیقا مانند پرو پک 540 است و می تواند با حالت 4 کاربری و همچنین 25 مورد قدرت تفکیک فلز را انجام دهد.

دستگاه فلزیاب ونکویش که در تمامی خاک ها شنی، صخره ای، ساحلی و همچنین شناسایی انواع فلزات درون زمین به راحتی باعث محبوبیت این دستگاه می شود ضد آب بودن تمامی مدل ها کار را برای کاوشگران راحت می کند. در زمین ها مرطوب عملکرد بالایی دارند. ویژگی های دیگر فلزیاب ونکویش 540 ، 440 و 340 دارای چند فرکانس می باشد و همچنین در تمامی مدل ها دارای وزن بسیار کم است، که باعث می شود اپراتور بتواند به راحتی در تمامی نقاط ها جابه جا شود.

 

فروش فلزیاب ونکویش 540 09014444903
فروش فلزیاب ونکویش 540
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

مشخصات دستگاه فلزیاب ونکویش 540 عبارتند از:

حالت های جست و جو سکه – عطیقه- طلا و جواهر- همه فلزات
بررسی همه فلزات
پروفایل سرچ کاربر بله
فرکانس های عملکرد multi-IQ
حذف نویز اتوماتیک 19 کانال – دستی
صدای بلوتوث بله
بایاس آهنی پیش فرض بالا – پایین
حساسیت 10 سطح
حجم 10 سطح
تن های هدف 5 تن
بخش های حذف و تبعیض 25 بخش
ID هدف -9 تا 40
اندیکاتور عمق 5 سطح
طول – طول جمع شده 76 سانتی متر– طول کامل 145 سانتی متر
وزن 1.3 کیلوگرم
لوپ استاندارد 12 در 9 اینچ V12
صدای خروجی بلندگوی داخلی – هدفون 3.5 میلی متری – هدفون بی سیم بلوتوث
هدفون هدفون سیمی 3.5 میلی متری
نمایشگر مونوکروم ال سی دی با پس زمینه قرمز
باتری 4 AA  قابل شارژ
محدوده دمای عملیاتی -10 تا +40 درجه سانتیگراد
محدوده دمای ذخیره سازی -20 تا +70
فناوری کلیدی Multi-IQ و بلوتوث و تاخیر کم aptx

 

فروش فلزیاب ونکویش 540 09014444903
فروش فلزیاب ونکویش 540
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

قیمت فلزیاب ونکویش 540

در دنیای امروز، فناوری ها و ابزارهای مدرن برای کشف معادن و رویدادهای زمین شناسی به کار می روند. یکی از ابزارهایی که در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرد، فلزیاب ها هستند. این دستگاه ها از فناوری الکترومغناطیسی استفاده می کنند تا امواج الکترومغناطیسی را از روی معادن و زمین ارسال کرده و سپس با استفاده از سنسورهایی که در زمین قرار دارند، این امواج را تفسیر می کنند. یکی از دستگاه های موجود در بازار دستگاه فلزیاب ونکویش است، این دستگاه نقطه زن با داشتن قابلیت های بسیاری مانند تشخیص زمین های معدنی، تشخیص فلزات، تشخیص لوله های آب و گاز، تشخیص توده های سنگی، تشخیص زمین های آلوده به نفت توانسته است جای خود را در بازار به خوبی پیدا کند. قیمت فلزیاب ونکویش 540 بسته به نوع فروشنده و شرایط بازار، متفاوت است. اما برای خرید این دستگاه، معمولا باید حداقل چندین هزار دلار هزینه کرد. به عنوان یک دستگاه حرفه ای و با قابلیت های بی شمار، این قیمت به نسبت دیگر نقطه زن ها، قابل قبول است. در نهایت فلزیاب ونکویش 540 یکی از بهترین نقطه زن های موجود در بازار است، که با توجه به قابلیت های بی شماری که دارد، می تواند به عنوان یک ابزار حرفه ای جهت کشف معادن و زمین شناسی مورد استفاده قرار گیرد.

 

فروش فلزیاب ونکویش 540 09014444903
فروش فلزیاب ونکویش 540
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

مزایای فلزیاب ونکویش 540

1. تکنولوژی Multi-IQ: این تکنولوژی به دستگاه امکان شناسایی همزمان چندین فرکانس را می‌دهد که باعث افزایش دقت و سرعت در شناسایی فلزات می‌شود.

2. حالت‌های شناسایی مختلف: به دلیل داشتن چهار حالت شناسایی مختلف، به کاربر امکان شناسایی بهتر فلزات در شرایط مختلف را می‌دهد. این حالت‌ها به صورت خاص برای شناسایی فلزات در شرایط خاصی طراحی شده‌اند.

3. قابلیت تنظیم حساسیت: به دلیل داشتن امکان تنظیم حساسیت، به کاربر امکان استفاده راحت و بهینه از دستگاه را می‌دهد. در شرایطی که به دنبال فلزات خاص هستید، می‌توانید حساسیت دستگاه را افزایش دهید.

4. صفحه نمایش با وضوح بالا: با صفحه نمایش LCD با وضوح بالا، به کاربر امکان مشاهده آسان و دقیق اطلاعات مربوط به شناسایی فلزات را می‌دهد.

5. ویژگی Iron Bias: با دارا بودن ویژگی Iron Bias، به کاربر امکان شناسایی دقیق‌تر فلزات با مقدار آهن بالا را می‌دهد. با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند فلزات با میزان آهن بالا مانند سکه‌های قدیمی را با دقت بیشتری شناسایی کنند.

 

فروش فلزیاب ونکویش 540 09014444903
فروش فلزیاب ونکویش 540
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

توانایی تفکیک فلزات

سیستم های شرکت ماینلب با اینکه تفکیک فلزات در تنظیمات اولیه خود دارند، اما سیستم ونکویش 25 مورد حالت تفکیک فلز دارد. سیستم فلزیاب ونکویش 540 حساسیت ویژه ای دارد و زمین هایی که ترکیبات فلزات آن عیار بالایی دارد و یا مغناطیسی بالایی داشته باشد. این دستگاه تفکیک فلزات کم ارزش و حذف مواد معدنی را با دقت بالایی انجام می دهد و کاربر متوجه هدف مورد انتظار می شود. حتی اگر در زمین هایی با درصد ترکیبات فراوان فلزات مانند سرب و روی و مس و آهن باشد و توانایی تفکیک کاربر را در هر منطقه ای اعم از کوهستانی و جنگلی یا گرم و خشک فراهم می کند.

 

تفاوت ونکویش 540 پرو با ایمپکت پرو

لوپ فلزیاب ونکویش ضد آب بوده و قابلیت مولتی ای کیو داره که تنظیمات دستگاه را آسان تر می کند و اپراتور نسبت به ایمپکت پرو قابل کنترل تر است. در حالی ایمپکت پرو با توانایی چند فرکانسی دارد و در محیط های متفاوت عملکرد مطمئن تری دارد اما استحکام هر دو یکسان است، که در شرایط کاری سخت فعالیت بهتری دارند. برای بررسی مقایسه ونکویش معمولی و مولتی می توانید این مقاله را مطالعه کنید، تا درصورت خرید دچار ابهام نشوید.

 

فروش فلزیاب ونکویش 540 09014444903
فروش فلزیاب ونکویش 540
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

عمق دهی ونکویش 540

هر دستگاهی که کیفیت بالای داشته باشد عمق بیشتری را می دهد. عملکرد کاوشکر را سرعت می دهد و تضمین کاوش به عمق دستگاه وابسته است. شرکت بزرگ ماینلب فلزیاب ونکویش 540 را به شکلی طراحی و تجهیز کرده که عمقی 5/1 متر بزند و شیوه عمق زنی به صورت بوق می باشد. هر چه دستگاه هدف بزرگ تری را تشخیص دهد عمق آن افزایش می یابد. در کل برای فلزات ریز و درشت می تواند در عمقی آن را تشخیص دهد، که سیستم قبلا تست شده است و این عمق 5/1 متر می باشد.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

 تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

خرید فلزیاب 09014444903

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها:

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناسان جهت خرید فلزیاب، فروش فلزیاب و آموزش فلزیاب

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر و ارتقا دستگاه خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما