خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

خرید انواع فلزیاب گلد

فلزیاب وسیله ای است که برای پیدا کردن اجسام فلزی مخفی یا گم شده درون زمین، دیوار یا اجسام دیگر به کار گرفته می شود. فلزیاب ها میدان مغناطیسی را در اطراف دیسک جستجوگر خود ایجاد می کنند. زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد شدت میدان مغناطیسی تغییر کرده و دستگاه فلزیاب با این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود خواهد شد و آن را آشکار و اطلاع می دهد. هر چقدر شدت میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه بیشتر باشند عمق کشف فلز بیشتر خواهد بود. عمق کاوش توسط فلزیاب با توجه به اندازه، شکل و جنس فلز تغییر می کند کمتر یا بیشتر می شود.

 

فلزیاب گلد استار gold star

دستگاه فلزیاب گلد استار gold star محصول شرکت گلداستار اکراین می باشد. که سیستم کارکرد ارسال و دریافت امواج الکترومغناطیسی را دارا می باشد. این فلزیاب دارای ۲ آنتن جستجوگر برنجی با روکش طلا (افقی و عمودی) می باشد که حالت جستجو و نقطه یابی دقیق آن باعث شده است که  شعاع عملکرد ۱۵۰ متر و عمق ۸ متر باشد. همچنین دارای شارژ ۵ ساعت مداوم، توانایی کار در باد و شرایط ناهموار کوهستان می باشد. دفترچه آموزش فارسی و انگلیسی و نیز دارای ۲ سال گارانتی و ۳ سال خدمات پشتیبانی را دارا می باشد.

 

خرید انواع فلزیاب گلد
خرید و فروش فلزیاب 09121611094

 

فلزیاب گلد لجند

این دستگاه فلزیاب گلد لجند ساخت کمپانی GeoGround کشور آلمان می باشد. دستگاه دوربرد حرفه ای تازه وارد با بهترین فناوری پیشرفته برای جستجوی طلا و مواد معدنی ساخته شده است. دستگاه  GOLD LEGEND جدیدترین فلزیاب سال ۲۰۲۲ است. این دستگاه برای کاوشگران حرفه ای و مبتدی بهترین است. از شرکت بین المللی Gold Master با همکاری شرکت آلمانی  Geo Ground، روی پنج سیستم جستجو کار می کند که شما را قادر می سازد و نیز می توانید طلا و گنج را شناسایی کنید.

 

خرید انواع فلزیاب گلد
خرید و فروش فلزیاب
09121611094

 

فلزیاب گلد ماینر

دستگاه فلزیاب گلد ماینر برای کاوش و ردیابی فلزات گرانبها مثل طلا و نقره مناسب می باشد و تفکیک بسیار خوبی دارد و با داشتن سیستم بی‌نظیر high /low میتوان حساسیت این دستگاه را  کم یا زیاد نمود. که همین عامل باعث می شود که تا سیگنال های مزاحم تداخلی در کارکرد دستگاه فوق‌العاده نداشته باشد. فلزیاب گلد ماینر ساخت شرکت پلد ماینر از یک نمایشگر دیجیتال بهره برده است. تا تنظیمات داخلی دستگاه مشخص شود و این امکان را به اپراتور می دهد که در کاوش در شب به راحتی به کاوش بپردازد.

 

خرید انواع فلزیاب گلد
خرید و فروش فلزیاب
09121611094

فلزیاب گلدن مکس

تفکیک در این فلزیاب به گونه ای است که شما قادر به کاوش طلا و دیگر فلزات هستید. همچنین می توانید انتخاب کنید که دستگاه فقط به دنبال طلا باشد و یا از مد فلزات دیگر استفاده کنید. فلزیاب گلدن مکس نه تنها قطعات کوچک طلا، سکه، و دیگر فلزات کم عمق قابل کشف با دیگر یابنده‌ها را پیدا می‌کند. بلکه فلزات کوچک‌تر در اعماق باورنکردنی که دیگر یابنده‌ها نمی‌توانند به آن دسترسی داشته باشند را نیز پیدا می‌کند. برای ارتقا فلزیاب و نیز خرید انواع فلزیاب گلد با شرکت گلد اسمیت در تماس باشید.

 

خرید انواع فلزیاب گلد
خرید و فروش فلزیاب 09121611094

 

فلزیاب گلد فایندر

اپراتور در کمترین زمان میتواند دستگاه فلزیاب را تنظیم کند و فلز مورد نظر برای کاوش خود را انتخاب کند و شروع به کاوش منطقه مورد نظر کند. یکی از مزیت های این دستگاه کوچک و کم حجم بودن ان است. که اپراتور هم می تواند با تک دست با این دستگاه به کاوش بپردازد. همچنین میتواند دو عدد انتن را با کابل رابط مخصوص به خروجی های این فلزیاب وصل کند و با دو دست با این فلزیاب کار کند.

 

خرید انواع فلزیاب گلد
خرید و فروش فلزیاب
09121611094

فلزیاب گلد استپ

فلزیاب گلد استپ محصول جدید ساخت آمریکا می باشد.که برای تشخیص طلا، نقره و غارهای تا عمق ۲۰ متر و ۱۰۰۰ متر به عنوان یک دوربرد، با سیستم فیلتر و دقت بالا که در آن دستگاه قادر به پاک سازی سیگنال فلزات از هر ناخالصی و فیلتر ۱۰۰٪ آن می باشد.

مشخصات فلزیاب گلد استپ عبارت اند از :

  • سنسور یک متر شامل دو سنسور مدرن برای عمق مناطق زیرزمینی
  • باتری لیتیوم قابل شارژ با قابلیت کار به مدت ۱۲ ساعت به طور مداوم
  • دارای شارژر و دستگاه شارژر ماشین
  • دارای دفترچه راهنما به دو زبان عربی و انگلیسی

 

خرید انواع فلزیاب گلد
خرید و فروش فلزیاب 09121611094

 

فلزیاب گلدن کینگ

سخت افزار و نرم افزار‌های پیشرفته و بروز رادار و کار کننده عمیق فلزیاب گلدن کینگ باعث شده است که در مدت زمان کوتاهی بسیار پرفروش و پرطرفدار تبدیل شود. سیگنال هایی که از هدف در یافت کرده است را به طورکامل تحقیق و تحلیل می‌کند. زمین در کلیه چیز‌ها اعم از فلزات زیر زمین دفن شده حتما تأثیری می‌کند، بعضا این تأثیرها خیلی کوچک می‌باشد.

مشخصات فنی فلزیاب Golden King  :

  • دارای ۶ زبان مختلف کارکرد+زبان فارسی
  • سنسورگازجهت شناسایی گازهای زیرزمینی
  • قابلیت ۲ نوع بالانس اتوماتیک و دستی زمین
  • دستگاه قوی دارای۳لوپ مختلف کاوشگر
  • عمق بسیار بالا کاوش ۴ متر

 

خرید انواع فلزیاب گلد
خرید و فروش فلزیاب
09121611094

 

فلزیاب گلد رادار

دستگاه فلزیاب گلد رادار برای ردیابی طلای مدفون در خاک است که حداقل 35 سال از ماندگاری و یونیزه شدن آن سپری شده باشد. وسیله ای جدید برای کشف مناطق باستانی و کشف طلاهای مانده ازگذشتگان است. فلزات غیر طلا و نقره و یا فلزات آهنی که برای مدت زیادی در خاک می‌مانند اکسیده می‌شوند و فلزاتی مانند طلا و نقره که برای مدت زمان زیادی در خاک می‌مانند یونیزه می‌شوند. فلزیاب گلد رادار نوآوری علمی جدید در دنیای دستگاه های کشف و اکتشاف طلا، رادار طلا نتیجه بسیاری از آزمایشات و مطالعات طولانی است که بیش از سه سال به طول انجامید.

 

خرید انواع فلزیاب گلد
خرید و فروش فلزیاب 09121611094

 

فلزیاب گلد مانستر

این دستگاه فلزیاب ساخت شرکت مینلب و کاملا اتوماتیک می باشد با قابلیت انتخاب نوع کویل باطری و همچنین تنظیمات از پیش تعیین شده است. فلزیاب گلد مانستر بهترین فلزیاب برای پیدا کردن سکه و طلاهای ریز می باشد. این فلزیاب قدرت تفکیک فلزات را به خوبی انجام می دهد و از ان میتوان به عنوان فلزیاب تفکیک دار استفاده نمود. برای خرید انواع فلزیاب گلد با شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید.

 

خرید انواع فلزیاب گلد
خرید و فروش فلزیاب
09121611094

 

فلزیاب گلد اسکن

فلزیاب گلد اسکن ساخت شرکت شرکت کی تی اس KTS آلمان است. گنج یاب سه بعدی گلدن اسکن همراه یک کامپیوتر ارائه می شود. دستگاه فلزیاب سه بعدی گلدن اسکن با وایرلس و بلوتوث به کامپیوتر متصل می شود و اطلاعات را از این طریق به کامپیوتر منتقل می کند. با اتصال کامپیوتر به دستگاه می توان به اطلاعاتی نظیر اندازه و عمق هدف، شکل هدف، ارزش هدف دست یافت.

 

خرید انواع فلزیاب گلد
خرید و فروش فلزیاب
09121611094

 

فلزیاب گلد باکس

فلزیاب گلد باکس صفحه نمایش تمام رنگی با کیفیت عالی دارد تا کاوشگر با استفاده از این مانیتور به راحتی از وجود هدف مطلع شود. یکی از ویژگی های این دستگاه سه بعدی بودن آن است که میتوان اهداف جست و جو شده را به صورت تصویر سه بعدی مشاهده کرد. برای خرید انواع فلزیاب گلد و انواع فلزیاب با شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید.

از مشخصات منحصر به فرد فلزیاب گلد باکس شامل موارد زیر می باشد :

  • مجهز حالت عمق گیری فلزات به صورت خیلی دقیق
  • امکان بالانس اتوماتیک و دستی زمین
  • دارای حالت تنظیم حساسیت زمین برای کارکردن در تمام شرایط
  • اندازه کوچک و کم حجم و حمل آسان

 

گلد اسمیت

***دفتر فروش دستگاه فلزیاب برای شما کاربران عزیز خریدی آسان، مناسب با نیازتان میباشد***

تماس با ما