خرید و فروش فلزیاب – 09014444903

آیا دستگاه گنج یاب واقعیت دارد؟

افسانه‌های زیادی در مورد گنج‌های باقی‌مانده در دل زمین وجود دارد که بسیاری از افراد را وسوسه می‌کنند. پیدا کردن گنج و دفینه‌های قدیمی جذابیت زیادی برای همه ما دارد و راه سریعی برای دستیابی به ثروت محسوب می‌شود. همین موضوع باعث شده است تا دستگاه‌های معروف به گنج یاب طرفداران زیادی پیدا کنند. اما آیا دستگاه گنج یاب واقعیت دارد؟ آیا دستگاهی وجود دارد که بتواند گنج‌ها را در دل زمین شناسایی کند؟ برای پیدا کردن پاسخ این سؤال، در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با دستگاه‌های گنج یاب بیشتر آشنا شویم و عملکرد واقعی آن‌ها را بررسی کنیم.

 

خرید فلزیاب دیجی کالا

 

دقیق ترین دستگاه گنج یاب

فلزیاب پروتون یک دستگاه فلزیاب حرفه‌ای است که برای شناسایی فلزات در اعماق بالا و پوششی سنگین و سطوح مینرالیزه استفاده می‌شود. این دستگاه از اصل انتشار پروتون برای شناسایی محل فلزات استفاده می‌کند.  واحد اصلی فلزیاب پروتون، یک دو چرخه نوسانی با فرکانس بالا، یک مغناطیس دائمی و یک لوله انتشار پروتون است. پس از ایجاد میدان مغناطیسی، پروتون‌ها از لوله انتشار پروتون خارج شده و با برخورد با فلزات در اعماق مختلف، تغییر مسیر خود را تجربه می‌کنند. این تغییر در مسیر پروتون‌ها با استفاده از یک سیستم حسگر و تجزیه و تحلیل سیگنال‌های الکتریکی به عنوان نشانه فلزات تشخیص داده می‌شود. ویژگی‌های دستگاه پروتون عبارتند از:

  • قابلیت شناسایی فلزات در عمق‌های بالا و پوششی سنگین
  • دارای قابلیت تعیین نوع فلز شناسایی شده
  • دارای قابلیت اندازه‌گیری دقیق عمق فلز
  • تنظیم حساسیت جهت شناسایی دقیق‌تر فلزات
  • قابلیت تشخیص فلزات مسدوده و فلزات با تراکم بالا
  • صفحه نمایش LCD جهت نمایش اطلاعات به کاربر
  • قابلیت ذخیره سازی اطلاعات جهت استفاده در آینده
  • سبک و قابل حمل برای حمل و نقل آسان
  • کیفیت ساخت بالا و دوام بالا در مقابل ضربه و خرابی.

 

فلزیاب پروتون 09014444903
آیا دستگاه گنج یاب واقعیت دارد؟
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

دستگاه گنج یاب چیست؟ پیدا کردن دفینه‌ها در دل زمین

به دستگاه‌هایی که ادعا می‌شود توانایی پیدا کردن و تشخیص گنج، طلا، دفینه و سایر اشیای باارزش زیرخاک را دارند، گنج یاب می‌گویند. این دستگاه‌ها شباهت زیادی به فلزیاب‌ها دارند و گاهی حتی با فلزیاب‌های معمولی نیز اشتباه گرفته می‌شوند. سوداگرانی که به دنبال گنج و طلا در دل زمین هستند، تصور می‌کنند که دستگاه گنج یاب می‌تواند محل دقیق اشیای باارزش دفن شده را نمایان کند.

چنین ادعاهایی بسیار جذاب به نظر می‌رسند و احتمالاً باعث کنجکاوی شما نیز شده‌اند. در چنین شرایطی همیشه افراد سودجو وجود دارند تا با تحریک کنجکاوی شما، به دنبال کلاه‌برداری باشند. پس پیش از هر تصمیمی در مورد خرید این دستگاه‌ها بهتر است با واقعیت پشت پرده آن‌ها آشنا شوید. همچنین فراموش نکنید که همیشه مراقبت از سرمایه و وسایل ارزشمند در اولویت هستند. شما می‌توانید با سر زدن به سایت فروش جی پی اس و تهیه یک ردیاب و شعاع زن از امن بودن دارایی‌های ارزشمند خود مطمئن شوید.

 

دقیق ترین گنج یاب 09014444903
آیا دستگاه گنج یاب واقعیت دارد؟
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

تفاوت گنج یاب و فلزیاب؛ تفکیک فلزات گران‌بها از فلزات بی‌ارزش

درک تفاوت دستگاه گنج یاب و فلزیاب می‌تواند به ما در پی بردن به اینکه «آیا دستگاه گنج یاب واقعیت دارد؟» کمک کند. فلزیاب‌ها دستگاه‌های پرکاربردی هستند که با استفاده از امواج صوتی می‌توانند وجود فلزات را در زیرخاک تشخیص دهند. این دستگاه‌ها قدرت تفکیک انواع فلزات یا تشخیص محل دقیق آن‌ها را ندارند. در مقابل، گنج یاب ها در واقع فلزیاب‌هایی هستند که ادعا می‌شود می‌توانند فلزات گران‌بها مانند طلا و نقره یا سایر اشیای قیمتی دفن شده را از فلزات بی‌ارزش تشخیص دهند.

چنین دستگاه‌هایی با چنین عملکردی در واقعیت وجود ندارند. همه فلزیاب‌ها حتی قدرتمندترین آن‌ها تنها قادر به تشخیص وجود یک فلز هستند و نمی‌توانند بین انواع آن‌ها یا جدید و قدیمی بودن آن‌ها تفاوتی قائل شوند. همچنین فلزیاب‌ها نمی‌توانند اشیای ارزشمند غیرفلزی مانند سفالینه‌ها را تشخیص دهند. بنابراین می‌توان گفت که دستگاه گنج یاب بیشتر از اینکه واقعیت داشته باشد یک افسانه است.

دقیق ترین گنج یاب 09014444903
آیا دستگاه گنج یاب واقعیت دارد؟
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

گنج یاب ماهواره‌ای؛ مواظب کلاه‌بردارها باشید

بعدازاینکه مشخص شد فلزیاب‌های عادی قدرت تشخیص گنج در زیرزمین را ندارند، افراد سودجو نوع جدیدی از این دستگاه‌ها را با نام گنج یاب ماهواره‌ای معرفی کردند. ادعا می‌شود این دستگاه‌ها با کمک ماهواره می‌توانند محل دقیق دفینه‌های زیرزمین را مشخص کنند. اما این موضوع نیز با حقیقت فاصله زیادی دارد.

هیچ دستگاه ماهواره‌ای که قدرت تشخیص گنج در زیرزمین را داشته باشد وجود ندارد. حتی قدرتمندترین ماهواره‌ها نیز نمی‌توانند به کاوش در زیرزمین بپردازند و وجود یک فلز خاص مانند طلا را در مقیاس کوچک نمایان کنند. سیستم‌های جهانی که برای ردیابی استفاده می‌شوند کارایی کاملاً متفاوتی دارند.

 

مشاوره خرید و فروش فلزیاب 09014444903

 

مجازات نگهداری و استفاده از گنج یاب و فلزیاب

خرید دستگاه گنج یاب علاوه بر این‌که می‌تواند ضررهای مالی برای شما به همراه داشته باشد، یک عمل غیرقانونی محسوب می‌شود. دستگاه‌های فلزیاب کاربردهای زیادی دارند و در موارد مختلفی مورداستفاده قرار می‌گیرند اما هرگونه نگهداری، فروش و تبلیغ این دستگاه‌ها نیاز به مجوز از سازمان میراث فرهنگی دارد. استفاده از دستگاه گنج یاب یا فلزیاب به‌صورت غیرمجاز علاوه بر توقیف دستگاه، ۱ تا ۳ سال حبس را برای استفاده‌کننده به همراه خواهد داشت. حتی در صورت داشتن مجوز نگهداری، برای استفاده از دستگاه و حفاری باید مجوزهای لازم را از میراث فرهنگی دریافت کنید.

 

دقیق ترین گنج یاب 09014444903
آیا دستگاه گنج یاب واقعیت دارد؟
فروش فلزیاب و طلایاب در نوین فلزیاب 09014444903

 

با ردیاب‌های واقعی و کارآمد؛ ایمنی سرمایه خود را افزایش دهید

در این مقاله به سؤال «آیا دستگاه گنج یاب واقعیت دارد؟» پاسخ دادیم. همان‌طور که اشاره کردیم، دستگاه گنج یاب همانند سایر فلزیاب‌ها قدرت تفکیک فلزات و اشیای غیرفلزی گران‌بها یا همان گنج‌ها را ندارد. علاوه بر این، استفاده غیرمجاز از این دستگاه‌ها غیرقانونی است و مجازات حبس را به دنبال دارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم به‌جای اینکه سرمای خود را با خرید این دستگاه‌ها بیهوده به خطر بی اندازید به فکر افزایش امنیت دارایی‌های باارزش خود باشید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های شرکت آسیا مدرن دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی می باشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

نوین فلزیاب

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش دستگاه،خرید فلزیاب و تعمیر دستگاه 

۰۹۰۱۴۴۴۴۹۰۳-۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۷

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

گنج یابی

زرشناسان

پینترست

 سایت سوالکده

 فلزیاب های برتر دنیا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

تماس با ما